İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

26 Ağustos 2013 Pazartesi

PMS

Size sinirlendiğimde bir canavara dönüştüğümü anlatmış mıydım?
Adeta bir pokemona dönüştüğümü?
Normalde kontrollü bir tipim, serenity now insanity later
İlk 3 sn. şoka girip sonra normale dönmeye çalışırım

Ya da ilk gençlik yıllarımdan bahsedeyim, 
Üniversitedeyim evdeyim her şey normal derken birden o zaman ki sevgilim über!! saçma bir şey söyledi, o güzel an'ın içine etti. Çizgifilm karakterine dönüştüm birden, başka bir odaya geçtim sürahi ve bardak bir de mug vardı çok güzel bir şekilde odanın diğer köşesine fırlattım, bazinga! Patladı paramparça oldu, cam bükücülük dönemimle tanıştınız tebrikler, bizimki geldi ne oluyor diye, uzak dur dedim, git burdan, birazdan sirtakiye başlayacaktım. 
Olay komple hormonlarda hacı gençsin, çok pis laf sokuyorum falan, gözüm dönüyor o zamanlar bir karagöz hacivat humoru değil, bir Nasreddin hoca ya da bektaşi tavrı da değil direkt olarak Nef'i hatta Neyzen Tevfik annen seni doğurmamış sıçmış( tanrı senin hamurunu necasetle yoğurmuş anan seni sıçar iken yanlışlıkla doğurmuş) mode on'a geçişim söz konusu idi. Tabii ki küfretmiyorum ben, bok diyebilmem için baya terapi gördüm(hayır görmedim 3 harfli diyorum) tamamen şuursuzlukta yani.

Bir keresinde o kadar sinirlendim ki musluk çarptı beni, çarpıldım ecinniler gibi , beni beni führeri.
Bir keresinde başka bir sevgilime 3-4 gün süren ben ölüyorum şakası yapmıştım, öhö öhö.
Bir keresinde telefonumu kapattım tüm gün, sosyal bir kelebenk olan ben #isyean böyle olur.
Bir keresinde cimcikledim ama hiç cırmalamam insanları yani cırmaladım.
Bir keresinde yemek tenceresini ters çevirdim dışarıdan bişey söylemek zorunda kaldı,
Bir gün final mi vize sınavı mı ne vardı, kahvaltıyı sınav sonrasında hazırlayacaklardı, ölüyorum açlıktan, kahvaltıda yumurtalı patates var yumurtası az olacak, neyse çıktım sınavdan Cumartesi günü gittim eve kan şekerim yerlerde 2 saatte zar zor bişeyler hazırlamışlar josephla masaya bir oturdum aman tanrım yumurtaları çırpmadan koymuşlar bi de üzerine pul biber dökmüşler! Yok artık tüy de dikseydiniz, bu ne dedim, kırdınız aletin elektronik beyninin motorunu yea, yemedim tabi. Sarıları bir yanda beyazları bir yanda ağzı burnu bozulmuş/ açken sen sen değilsin hele ki reglyken,
Anlamıyorsunuz olum, çok berbat bi'şey, insan kapı zili çalıyor diye neden sinirlensin normalde, mirkelam'dan kaprislisin sevgilim şarkısı benim için gelmiyor!!!





* yalnız benim olayımda kedi yok 

Neyse işte sonra nolduysa iç huzurumu yeniden buldum, tapınak gezmek iyi geldiyse demek ki.
Artık sirtaki yapmıyorum takım bozulmasın( bir cinnete bakar) zaten grek müzik ilgimi çekmez 1 şarkı vardır loopta dinlediğim ama grek sanatı ve mitolojisinin hastasıyız dede Anadolu'nun kapısının açıldığı bugünde konuyu daha uzatmayalım.

İşte bunlar hep PMS 





şimdilerde ara ara regl dönemi bazı insanları insan olarak görmüyorum o kadar. Böyle ne bileyim bir polyanna bir heidi bir tapir bir orman cini hatta sünger bob falan gözüküyorlar bana Allah Allah sabah sabah bunları deli mi ...ti acaba diye düşünüyorum. 

Sonra gülümseyip içimden küfrediyorum(bok) ve kafamda uçan tekme falan atıyorum, bir keresinde rüyamda birini dövmüştüm, sonra nasıl vicdan azabı duydum uyanınca, ben naptım diye? Şiddete karşıyım! Psikolojik şiddete de!!!

Halbuki şöyle bir şey yapsa çikolatalı kremalı orman meyveli, sürpriz yapsa şaşırtsa impress me hacı, jelibon alsa, hadi uyan bugün hiçbir şey yapmadan evde oturacağız ve sadece seninle ilgileneceğim dese( not found) çiçek alsa, hadi hepsini geçtim yumurtalı patatesi düzgün yapsın yeter gördüğün gibi standart yerlerde.. Extra bonus sabahları günaydın geceleri iyi geceler/günkaranlık desin evet.





İlişki durumu: sinirlendiğimde çekip gitmek en sevdiğim Ata sporudur.
Ruh halim: Sinemada film izlerken popcorn yiyelim sonra o yağlı parmaklarımla makas alayım, yanağını okşayayım, çok romantiğim. Eşek değil o da sarılsın, yanağımdan öpebilir de.

 Yes gayet Jess ruh halindeyim 


Dur iş hayatına bağlayayım, hiç etkilemez hacı iş hayatında ama böyle ağrılı falan olursa macecik mode on olur, evet mavi hap candır. Tuhaf bir olay gelmedi başıma sadece toplantıda herkesin içinde yöneticime "bu hiç komik değil ben gülmüyorum" dedim.

Acıların Coco'suyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder