İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

30 Kasım 2013 Cumartesi

Kapanış konuşması/veda maili


En sevdiklerim arasında aslına bakarsanız ben bir çok şeyi seviyorum, sevgi dolu bir insanım (evet/sadece bunu göstermekte zorlandığım zamanlar oluyor/ severken patara çatara giriyor gibiyim evet evet) lovable bir insanım, kahkaham gökleri deliyor, gözlerim parlaklığı sizi aldatmasın.

Geçtiğimiz gün eski yöneticim Vektör ile karşılaştım, kahve içtik, bir Mentorluk sürecine dahil olmuş eski direktörümüz kendisiyle toplantılar yapıyor çürük patateslerini atmasını hayalindeki patatesi tasvir etmesini istiyormuş. Vektör benim aslında çok sevdiğim(bak bak girişe bak yumuşatmaya bak) ya gerçekten seviyorum onunla çalışmak şahaneydi, size hayvani bir konfor alanı sağlayan ve sadece yolunuzu açması gereken noktada stratejik minik hareketler yaparak gelişiminizi sağlayan bir yöneticiniz olmalı bu hayatta. Biz yönetilmesi kolay ve bir  o kadar da zor bir ekiptik, Vektör ara sıra işleri karıştırmış olabilir ama bize hep ablalık yaptı :). 
Ama benim için ya Coco nereden geliyor bunlar aklına dediğini unutmadım,
Ya da manipülasyon! deyip kaçtığını, cevaben organizasyon şemasında benim yöneticim olarak gözükmüyorsun, dolayısıyla benden bir şey isteyemezsin dediğimi,
Bu bizim için çok kritik ve bunu yapsan yapsan sen yaparsın diyerek iş kitlediğini unutmadım,
Ya da pilotun bana asıldığını söylediğimde "maceraya atıl" dediğini,
Şu andaki durumumu sormadı değil,
Sosyal medya konulu her proje grubuna beni dahil etmesini,
3. Partilerle...

Hah evet, uzatmadan işin özüne inerek kendi başından geçenleri anlatırken benim tıkanma yaşadığım nokta için dışarıdan bir yorum yaptı, bir farkındalık oluşturdu, şu sıralar neleri başardın ve bunun farkında değilsin'i gösterdi. Mesela onun ince fikirli olmasını çok severdim, minik detaylar ile günü ya da algıyı değiştirebilirdi, ekibin geri kalanı olarak hem fikir olduğumuz nokta onun ilişki yönetiminde bu derece başarılı olması analitik kısımdaki zayıf yönünü perdeliyordu o kısımda zaten biz giriyorduk devreye. Ayyyy bugün ki hedefim büyüyünce Vektör olmak sanırım.


Vektör'den önce tam bir ruh hastası olarak tanımlayacağımız bir kadın yöneticim olmuştu. Kronik yalancı. Nokta.

Ondan önce kitap kurdu kadın, ki o da netliği sayesinde hayranlığımı kazanmıştır( hayran oldum değil ama o kazandı).

Ondan önce cici kız, ayyy çok minnoştur o, o da hep böyle İngilizce konuşurdu bebeğine etnik kökeni değişik olan dadılar falan arardı.

Ondan önce murju vardı biliyorsunuz, çiçek sabotajcısı, mesai manyağı, psikopat.
.
.
.

Bende yönetici bitmez hacı.

Yani diyorum ki her yönetici iz bırakır, her ne kadar yeşil vosvosa binip, cool gözükmeye çalışırken ayağı takılıp düşsede tam senin ayaklarının dibinde :) beyfendi rica ediyorum ayağa kalkınız herkes bize bakıyor... Şimdi vedalarımı düşünüyorum, çok cici partiler, hediyeler ve mesajlar eşliğinde ayrıldım hele bir tanesi yurt dışından aramıştı, çok önemli bir toplantıya gitmişti.
Veda mailleri, evet en sevdiğim, son sözü söylemeye ben de bayılırım.

Mesela buralardan gidecek olsam;

Beyaz, her yer beyaz, evet klinikteyim yine,

Bu kısa ve de uzun süreli yolculukta kafamın içindekileri okuduğunuz, değerli zamanınızı ayırdığınız, acayipliklerime şahit olduğunuz, bana kızdığınız, salladığınız ve gülümsediğiniz için teşekkürler. Dünya bir toz üfleyiniz dağılsın, aslında bunların hiçbiri yaşanmadı.
Konuğum olduğunuz ve ağırlamama izin verdiğiniz için en kalbi duygularla sizleri selamlıyorum.
Burada yerlere kadar eğildiğim kısım geliyor.

Adiyö paçozlar.

Gözleri aşka gülen taze söğüt dalınız,

Coco Maya Andre de Medina

derim, evet kroniklerin son sayfasında bu yazacak sonra fade out, hold for applause falan.


P.S. Size hiç Brad Pitt'in Louis( interview with the vampire) haline ve achilleus( Troy) haline aşık olduğumu anlatmış mıydım?
P.S.S. Hadi öperler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder