İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

15 Aralık 2012 Cumartesi

giriş gelişme uçuş

kariyer, sahip olunan meslekte uzmanlaşma, yeni mezunun bilinmezi, henüz bir fikri yoksa bir işe girip sonrasında şekillenen kariyer macerası.

giriş: şirkete kapağı atma
gelişme: en az bir yıl geçirme ve bazen birkaç yıl, belki terfi alma

uçuş: en sevdiğim kısım, yuvadan ayrılma, büyüdüm ben, artık kanatlarım üzerinden uçabilirim(neyyy!!)


profesyonel iş hayatı.

y kuşağı hemen herkesin duyduğu öncesinde baby boomerslar var,sonra x ve nihayetinde yler, bu ara onların yani bizim çağımız(new era) eski baskıcı yönetim tipi bize işlemiyor. fikriniz ne diye sorulmasını bekliyoruz. şirkete bağlılık düşük,bundan benim çıkarım ne olacak? ne katkısı var şeklinde bir düşünce şeklimiz var. bizden sonra gelenler var milenyumlar indigo bebekler...

bu noktada yöneticilerin kendilerini yenilemeleri gerekiyor, vay efendim fb'da twitter'da vakit geçiriyorlar, tek tek herkesle ilgilenmemizi bekliyorlar gibi cümleler kuran bünyeler var hala. biz burada iş yapıyoruz sinyorita, akıllı telefon ile de yapılabilir bunlar motivasyon nedeni ile yaşanacak iş kabını düşünerek şirketlerin sosyal medya araçlarını kısıtlama olayına da şuracıktan minik bir dokunuş.



kapanışı dr. erol bey gibi bitirelim ne diyorsak o!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder