İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

18 Aralık 2012 Salı

yılsonu

bugün hayatımın geri kalanının ilk günü.

baybay 2012

yılsonu gelmiş ne demek oluyor bu, koca 1 yılı çalışarak, hedefleyerek, kazanarak ve kaybederek bitiriyoruz demek.
yeni yıl planları demek, gözden geçirmek ve umut, ve hediye çekilişi.

ağacı süsledik, ışıklarını taktık ve çekiliş yaptık, cuma günü sinema öncesi hemen aldım hediyemi, çok da iletişim kurmadığım biri çıktı bana, atkıyı aldım gitti, atkı güvenli bir hediye zaten kış mevsimindeyiz.

2012'de neler oldu?

2 kez düştüm, birinde dizimi sakatladım,
4 kilo aldım,
hedeflediğim sayılara ulaştım,
blogumu yazmaya başladım,
2 iş görüşmesine gittim, istediğim gibi sonuçlanmadı,
telefonum bozuldu,
bir sürü işe alım yaptım, bir çok işten çıkış mülakatı,
hızlıydım, çok hızlıydım,
mobildim, türkiye'yi dolaştım durdum,
1 kez grip, 4 kez farenjit oldum,
3 kilo verdim,
yeni ikacılarla tanıştım,
peryön kongresine katıldım,
değerlendirme merkezi uygulamasında "arızayı" oynadım,
eser miktarda film izledim,
tatile çıktım(sizde tatil nasıl oluyor)
kendimi biraz daha tanıdım,
tiyatro oyunu izledim, evet birkaç sergi bolca fotoğraf
durumsallığın zirvesine çıktım(envanter sonucum durumsal çıktı demek bu)
kariyer koçumla plan yaptım.


2013 için plan yapmaya başladım bile, bu yılın üzerine çizgi çekmeye hazır mısınız?



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder