İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

8 Aralık 2012 Cumartesi

plaza dili ve edebiyatı vol 6.

güneydeyim dostlar, yurttaşlar ve romalılar, istanbulda ki fırtına buralarda yok, sema açık, tshirtle oturup bir yandan güneşlenirken denize karşı, bir yandan da görüşme notlarını toparlıyorum. pzt günü istanbul'a döneceğim. sabah sahilde yürüyüş yaptım otele döndüm, muhteşem kahvaltı geleneksel bir kahve sonrasında sosyal medyada biraz gezinme sözlükler  ve sonrasında işte buradayız.

plaza insanlarının en büyük dertleri nedir? servisler, sonrasında asansör sırası, sonrasında kahve kuyruğu, içinden salyangoz çıkan ıspanak yemekleri ve salatalar.

yıl sonu bütçeler havalarda uçuşuyor, engagement çalışmaları, bağlılık için türlü alaveralar, benchmark çalışmaları janjanlı sunumlar ve aeh biz çok çalışıyoruzlar.

haftalık dertlerimi kustuktan sonra bu hafta ki plaza konuşmalarında geçen güzide lafları paylaşıyorum; bu arada güzel de bir gelişme oldu yer aldığım projede 4 engelli alımı olacak İK'ya mental engeli olmayan yöneticeler ile çalıştığımız gün ve gecelerde buluşmak dileğiyle;

roadmap: navigasyon ile ilgili ekiple birlikte jungle da outdoor eğitiminiz var o nedenle bir hazine haritası veriyorlar sana

strategy map(s): çok önemlisin kahve içip strateji belirliyorsun, bunlardan bi'kaç tane olursa strateciy meps oluyor

oryantasyon: işin ilk günü masanda dansöz oynatmaları şaka şaka sadece dansöz değil striptizci de var böyle itfaiye eri kılıklı(bu arada itfaiyecilerin bu arzulanma şeklini anlayamıyorum amerikan romentik komedileri yüzünden mi alt bilincime yerleşti)

survive etmek: i will survive şarkısı eşliğinde survivor adası tandansı var kapanışı welcome to the jungle ile yapıyoruz

2 yorum:

  1. Yenisin sen, welcome to the hr blogger's world:)
    Samimi, içten anlatımı sevdim.
    Plaza diline pek haz etmem. Yarı türkçe yarı ingilizce konuşmaları da öyle...
    kendi kendiyle dalga geçen kronik ik, senin için "İK'ya mental engeli olmayan yöneticiler" dediğin an budur dedim. Al bende de;
    http://www.banucakar.com/2012/12/adaylar-dogru-degerlendirilebiliyor-mu.html

    Selamlar,
    Banu

    YanıtlaSil
  2. Selam Banu,

    Evet biraz geç kaldım ben, çok yoğundum, hoşbuldum. Tüm çinli çocuk işçiler adına yazıyorum, yönetici önemli.

    Sevgiler,

    Coco

    YanıtlaSil