İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Aralık 2012 Perşembe

saza niye gelmedin? işe niye gelmedin?

15 dakika gecikmeli olsa da geldik bu sabah, starbucks'tan ahududu aromalı sıcak çikolatamı alıp, buzu çözülmemiş bahçeden yürüdüm, arka merdivenlerden girdim plazaya. sigara içen tipler nedeni ile koridor duman olmuş, sabah sabah o pis kokudan geçmek için burnumu tıkadım.

iki kadın konuşuyor soğuk nedeni ile merdivenlere kadar inmişler, "ana şarterler açıldığı için çabuk geldik" diyor biri. ersan kuneri'ye bağlayıp yapıştırdım. "şarter değil arter o" ve böylece bu sabah hiç tanımadığım bir kadına sırf yanlış telaffuz etti diye doğrusunu söyleyip acil çıkış kapısından içeri süzüldüm. tanıdık bir huzur aradım ahaha şaka şaka aramadım.

geldim kahvaltımı yaptım, herkeste bir kar coşkusu aman bugün de kar yağsa da erken çıksak psikolojisi ve klasik kar sohbetleri, peşi sıra kar topladı ya da kar topluyorlar gelecek.

bu gibi kriz dönemlerinde ne olur, büyükşehir belediyesi gece gündüz çalışır, hazırız dediği noktada sabah karşı buzlanma nedeni ile köprüde kaza olmaz ve çift yönlü trafik akışı durmaz, şirketler kritik nokta personellerini yakın lokasyonda bulunan otellere yerleştirir,  ölü taklidi yapar evet bazıları umursamaz, okulların tatil olması da güzel olur bu dönemde en azından servisler trafiği rahatlatır mini mini 1lerden mini mini 15lere(lise kaç oluyorsa o işte) evde mutlu mesut vakit geçirir.
malum-u aliniz istanbul'da hep kriz hep kaos bakınız vahap munyar röportajına hattatlar helikopter ile kaldırıma inmiş zor hava şartları yüzünden.
bakınız su kesintisi, bakınız elektrik kesintisi , bakınız günün her saati yoğun olan trafik ama olsun büyükşehir 288. kavşağını açıyor. kar yüzünden adaylarım da gelmiyor bugün, operasyonel işlerimi yapayım bari.

bu arada sabah haberleri izlerken şirince'ye aslında giden olmamış 2 otobüs giriş yaptı +80 olarak düşünmek mümkün, 22 aralık 2012 şirince isyanı yaşanır mı? şirinler isyan eder mi söyle?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder