İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

4 Nisan 2013 Perşembe

Havada aşk kokusu var/ love is in the air

Bursa yeşil bursa

Evet, bölge müdürlüğü var Bursa'da çalıştığım insanlar satış işinde oldukça rahat, bulunduğu kabın şeklini alır gibi yapar, herkesi müşteri olarak görür, samimi gibi yapar ıvır zıvır.

Derken günlerden bir gün, bölge müdürü konuşuyor, sen olaylara bak seeennnnn, Bursa'dan toplu olarak 8 kişi işten çıkarıldı, performans falan deniyor ama çalışkan ilişkileri ile yapılan bir sohbet esnasındaaçığa çıkıyor ki kazın ayağı hiç öyle değil.
Bizim bu ekip lideri mesela ceyda olsun adı, evli iki çocuk annesi, kocası da bir boya fabrikasının finans sorumlusu, havuzlu sitede oturur, çocuklarına kayınvalide bakar, bu arkadaşta satış satış diye kendini parçalıyor. Artık nasıl parçalamışsa kendini o arada bir gönül ilişkisi oluyor, uuuu beybi.
Genç delikanlı ilde kanı kaynayan ekip lideri ateşli ceyda siz bi güzel öpüşürken falan fotoğraf çekinin yetmezmiş gibi de iş bilgisayarına yükle fotoğrafı. Atılan satış elemanlarından biri burada atılcan diyelim meğer şantaj yapmış ceyda'ya. Atılcan'ın fotoğraflara ulaşma hikayesi ise ayrı mesele. Tabi bursa gezimiz sırasında yolda ben küçük macerayı öğrendim zira 8 kişilik ekstra açığımı anlamaya çalışıyorum, performans falan hikaye.
Ofise ulaştık, hello everyone diye girdik el salladık klasik öpüştük(ıyyyyy) o da nesi, Ceyda eline kocası Caner'in adını dövme yaptırmış, bu ne sevgi ahhhhh. Ceyda'cım diyorum aaa ne kadar güzel olmuş, farklı, çık bışırılı. Geçiştirdi Ceyda, valla dedim cesaret işi Ceyda bir insanın ismini dövme yaptırmak. Ayrılmak var bunun ucunda mazallah ya boynuz falan olsa ya aldatılsan'ın kurumsal şeklini söyledim.(o gıcığın bölgeler toplantısında kaliteli cv istiyoruz diye çemkirmesini unutmadım ben, 30 tane adamın içinde, gerizekalı nohut beyinli, noooldoooo şimdi dövmeler falan kaliteli cvler?)
Çok leş bir durum ya, Ceyda başı sıkışınca gitmiş genel müdür yardımcısına ağlamış, ben bir bok yedim ağalar, kurtarın beni, gmy de ceydacım olur öyle şeyler biz birbirimize benzeriz deyip atılcan'ı atmış.
Burada dikkat edilmesi gereken konu kullanılan cihazlarda kullanıcı adı password durumları varsa kitleyiniz hacılar, özel görüntülerin şirket dışı konuların iş hayatınızda yeri olmamalı, insanlar mail içerikleri nedeniyle işten atılırken bu tür açıklar vermemek gerekir. Mailinizin yedeğini alamazsınız, güvenliği ihlal edemezsiniz, yöneticinizle birlikte olursunuz ama yani şirketin bilmesine gerek yok.
Profesyonel iş yaşamında bilmezden gelme durumu vardır. Şakaklarıma kar mı yağmış durumu her yerde, unutma kimse soru. Dinlemek istemez, garip bir herşey yolunda kafası yaşanır.


Ceyda' ya gelince Aralık'ta işten ayrıldı kendi Ofisi'ni açtı, yanında birkaç minyonunu da götürdü. Caner'le birlikteler hem evde hem işte.

Gün geçmiyor ki bir olay yaşamayalım sayın seyirciler, yooo hayır ceydalar Motordur diyen ben değilim sevgili bölge müdürü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder