İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

25 Nisan 2013 Perşembe

Fark yarat

Klişenin dibindeyim, yine bir röportaj yazma dönemi, sanıyor musun ki gördüğün direktörler, gmyler röportajları kendileri yazıyor? Dergilerde ki soruları kendileri cevaplıyor.

Coco'nun kalemi iyidir dediler işi bana kitlediler, bana yalan söylediler bna yalan söylediler kaderden bahsetmediler.

Nefret ederdim kompozisyon yazmaktan, dağınıklık kafam, sürekli başka şeyler düşünür serbest çağrışımda quantum leap yapardım. Zaten 5 yaşında başladım okula, hayat benim için çok
zordu:( bilmiyorsun dövdüler beni çok gözlüklüydüm, burnumdan sümükler aktı böyle.

Metafor bütün sanatların can damarıdır...


Giriş gelişme sonuç(sıçış olabilir bağlayamazsam eğer)

Domates biber alayına gider, alayına isyan ölümüne Trabzon gücü diye bitirsem olur mu?

Fark yaratmak, kadın işgücünün önemi, turnoversal salınımlar üzerinde çalışıyorum, peki bu yazı sonrasında ödülüm ne olacak? Bir çikolata bile almıyorlar bana, fotoğraf benim değil yazı benim? Bu çelişki nasıl olacak?

Çocuk işçiler sömürülmesin, esnek çalışmaya hayır!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder