İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

16 Nisan 2013 Salı

projeyi tiyatrocu selamı vererek bitirmek

İstifa şarkıları

Bu sefer kendim için

2 yıllık projemin sonuna geldik, benim accountum olan(brech breh) departmana alım yapılmayacağı için artık varlık nedenim ortadan kalktı.
3 ay daha uzatalım projeyi şimdi bir 5 ay daha yol sonunu bekleyelim hayde birde nisanı görelim derken veda vakti geldi çattı.
Bu güzel haberi yöneticim paylaştı ama bu sefer sana harika bir haberim var dedi ekibin içinde. Herkes yine uzayacağını düşünürken ben artık bu sefer bitiyor dedim, nihayet.
Sonra sende zaten sıkılmıştı, önünü görmen gerekiyor, sana her türlü desteğe açığız, senin için bakarak oluruz, sana çok malzeme verdik, desteğin için sağol, emeğine sağlık (oh shit klişenin dibine vurduk) dedi masabaşı toplantımızda. Ekip arkada cavcaklı bakıyor, sen mi söylemek istersin, istersen ben söyleyeyim, yarın söylerim yok bugün öğleden sonra söyleyeyim diye sıraladı, takip edebiliyorsunuz değil mi;)
Sözleşmem 5 defa uzatıldığı için süreli sözleşmeden belirsize döndüğü için hem iş sona erecek hem de tazminat hakkı kazanmıştım. Bu noktada teknik bilgi vereyim 3 defa uzatılırsa sözleşme güzel bir tazminat alabiliyorsun her şey çok güzel.
Ekip şaşırdı gerçi Ece benim gibi düşünüyordu, o arada çalışkan ilişkileri hesaplamalara başladı 3-4 gün uğraştılar, onay sürecine girdi CEO onayı ıvır zıvır derken bende işlerimi toparlamaya giriştim, bu arada foseptik kokulu binadan kurtulup Plaza'ya geri dönmüştüm. Arıza bölge müdürleri kendi çaplarında saçmalamaya giderken sanırım en keyifli an " hacı ben gidiyorum yeaa" dediğim an oldu, tosun paşa teatraldir owww yoooo nasıl olur diyordu, güvendiği son kalede ayrılacaktı gm'den.
Antalya'yı son kez ziyarete gittim, kendi pozisyonum için de değil üstelik görüyorsun outsource olunca diğerlerinin pozisyonları da kitlenin sana nasıl olsa gidiyor son bir kez daha gönderelim diye, keltoş'u gördüm hoş geldiniz yolculuk nasıldı falan(keltoş hani beni almaya araç göndermesi zoruna giden bölge müdürü, bürokrat kılıklı) gittim oturdum ofisine davet edince. Bacak back üzerine attı, coco hanım 3 adayımız var size haber verecektik, telefon mülakatı yapılabilir mi?(maliyet manyağı olduğundan tekrar uçak bileti için ödeme yapılmasını istemiyor, THY ile uçtuğumu duyunca gözleri pörtlemişti, pegasus ile uçuyormuş kendisi ikarus ile uçsa da eğlensek biraz, uçak saatini değiştirmeye çalışmıştı 6 dan sonra aday göreyim diye bu da böyle saçma bir anımdı) o gün göremeyecektim zira vaktim yoktu. Anlattı anlattı anlattı kafam şişti, o anlatırken ben parmaklarıma kule yapıyordum, sonra dostum anlatıyordun güzel oluyor da benim proje haftaya bitiyor dedim. O anı görmeliydiniz sayın hacılar. O minicik an mikro ifadeler kafasını ellerinin arasına aldı, yediği herzeleri hatırladı, arkamdan konuştuğu maili yanlışlıkla bana attığı günü :)))) ahahahahaha gerzomat neyse derin bir nefes aldı, bugüne kadar yapmış olduğumuz yani desteğiniz için teşekkürler, hakkınızı helal edin, yanlış anlamalar içinde ( burada duruyor ve gerisi yok bu onun özür dileme şekli)
Tosun paşa SGK girişi yapılmamış adayı işe başlattığında benimde onun bölgesinde görüşmelerim vardı gm'ye bildirmem gerek dediğinde bildiğin beni odaya tıkmıştı, çıkartmamıştı ard arda aday görmüştük ve çemkirmişti sizin işiniz aday görmek diye. Ya ben ne saçma bir yerde çalıştım:) şimdi ağlayacak durumdaydı yaptığı domuzluklar için özür diliyordu( bu ifadeyi kullandı) oo karma sen ne harikasın.
Diğerleri ile major bir olay yaşamadım tavuskuşu hariç , tavuskuşu tam bir çıkarcı orço olduğundan ona son gün söyledim.
Veda maili geldi çattı, iş ortaklığımızın sona erdiğini fast muvin sektöründe devam edeceğimi ilettim ha evet bağlı olduğum danışmanlık şirketi hızlı tüketim falan sektöründe hayvani bir şirket ayarladı bakalım.
Asistanlar cici insanlar aradılar, Adana bölge müdürü ( hayır aç mısın diye soran değil, hacivat olan dostane bir veda konuşması yaptı)

Ekibe gelince türlü etkinlikler düzenledik, her gün başka bir yerde yemek yedik, ofise pastalar söyledik, hediyeler ve son gün. Kapanış konuşması yapmam için ısrar ettiler, bir klasik olan bardağa bıçak ile vurma hareketi yapıp ayağa kalktım. RESTAURANTtaki herkes bize bakıyordu. Güzel bir an direktör, müdürler, ekibin geri kalanı, deneyim-yolculuk-macera ile başladım, 2 ay için başlayan bu proje 2 yıl sürdü, sizin gibi değerli ekip arkadaşları ile çalışmak ... İlham veriyorsunuz... Ödül aldığınızı sünnetinizi de görürüz inşallah sübhaneke dedim. Sağlam bir alkış koptu. Muhteşem tebrik etti konuşurken hiç takılmadan diye, ne takılacağım, böyle bir sirkten ayrılınca herkes harika konuşma yapar:)
Direktörümüz teşekkür etti ayrıca. Sonra konuşma yaparken ki fotoğrafım şarap klübü başkanı coco fotoşopu ile tüm ekibe mail olarak gönderildi.
Bu arada bazı arkadaşları neler olduğunu anlayamamış, bu kadar eklenerek işten mi ayrılır insan diye telefo ettiler. Gerçekten bankadan eğlenip işten ayrılan var mı? Ne çektin be coco? Ama değdi galiba, an itibari ile roma tanrısı gibi yan yatıp üzüm yiyorum, Mango yiyorum, çilek yiyorum, tatil candır.
Bir ajandam var hepsi bir şeyler yazdı, lisedeki hatıra defteri gibi:)
Sonra ne oldu, evim ve eski işyerime çok yakın olduğundan yemeklerde ekiple buluştum, dedikoduları paylaştılar..

Bu projeyi sonlardırırken kendi istifa şarkımı düşünüyorum ne olur diye "hey jude" olabilir evet evet olabilir o olmazsa hair müzikalinden "let the sunshine" olur. Flo rida "Good feeling" de gayet uygun:)

Ay bayılazaaaam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder