İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

29 Nisan 2013 Pazartesi

Pazartesi

Kaptanın seyir defteri yıldız tarihi 2804201374645353

Sürünerek uyandım yataktan, pazartesilerle sorunu olmayan ben pes etme hacı modunda uyandığımda o gün hiç iyi geçmiyor.

Dün sabah uyandığımda da öyle olmuştu Ankara'dan arkadaşlarım geldi ve Cumartesi eğlencenin dibine vurma sonrasında ayılmak zor oldu. Aslında o kadar zor olmadı uyurum 9'a kadar diye düşünüyordum benim için 9'da uyanmak mucizevi bir olay. Hangover durumu sonrasında salyalarım akarken gözümü açtığımda bir yaratık gördüm yatakta, o da nesi, hacı böyle nah elim kadar çekirge mi desem böcek mi desem ne desem hayvani bir hayvan var yatağımda, halbuki roma tanrıları falan olmalıydı yaratık deyince. Bahar geldi pencereler açık uyuyayım modunda iken balkona yakın dut ağacı vasıtası ile evi yaratık basmış. Bütün cool halim gitti, mantık çerçevesinde yaklaşımım yok, noldu coco( cüccük hareketi yapıyorum burada kendime artista) neredeyse yuvarlanarak çıktım yataktan.
Kafamın ağrısına mı bulanık gözlerime mi yoksa yatağımda bir yaratığın olmasına üzüleyim bilemedim peçete ile almaya korktum banyodan bir havlu aldım devasa, hesapta havlu ile düşmanı etkisiz hale getireceğim, korku sonradan öğrenilen bir duygu çocukken her halta uçarak atlayan ben çamurun pisliğin içinde korkusuzca geçen yılanlı bir tarlada gezebilen, kuzukulağı toplayan kedi köpek bilumum ördekle ilişki kurabilen ateşböceği toplayan ben ne olmuştu da böcekten korkar olmuştum??
Neyse havlu ilk atışta işe yaramadı alamamışım ikincisinde gayet nazikçe balkona yöneldim ve onu arka bahçeye gönderdim özgürlüğüne kavuştu bence o da mutlu zira sabaha kadar sıkılmıştır evde ot yok bişi yok...

Nasıl tırstıysam artık bu sabah yavaş yavaş açtım gözlerimi yokladım kendimi arog'dak Arif karakteri gibi heryerim yerimde heryerim yerimde diye, sonra yatağın kalanına baktım uçsuz bucaksız alanda şükür böcek ya da çekirge her neyse yoktu bir şey. Ve hatırladım shit bugün Pazartesi, işe gitmek istemiyorum, haftasonu sürdüğüm yeşil ojeleri tam çıkaramadım boya yapmıştım gibi gözüküyor haftasonu sanatsal faaliyetlerde bulundum diye hava atabilirim oysa ki.

Sallana sallana hazırlandım, geldim, kahvaltımı yaparken da Vinci's Demons izledim, sonra görüşme listemi cvleri almaya gittim, taşınıyorlardı geçen hafta koli boşaltıyorlardı gittiğimde -2 ye inmişler daha tuhaf gözüküyor herkesin yeri değişmiş, cvler dedim valla kolilerde dediler, fak, koli açmalarını mı bekleyeceğim derken birkaç dakika sonra buldular, sonra diğerleri ile konuşurken yönetici falan işte 1 Mayıs ta çalışıyoruz hepimiz dedi, you fucking out of mind!!!!
Kötü bir şey olacağını biliyordum ne zaman ayaklarımı sürürsem böyle oluyor, öngörüye gel, Çarşamba günü sıcak yataklarınızda ya da adada ya da Boğaz'da işçi Bayramı'nı kutlarken siz ben gelmeyen adaylar için burada olacağım. Görürsün bak, yanım da kitap ve izlenecek film getireceğim bu böyle olmaz, neyse ya istanbul 1 Mayıs'ta kalabalık olur değmezdi zaten, tanrım züğürt tesellisine gel. Her yer Turist kaynıyor Arapça biliyorsanız pratik yapma şansınız olur:)
Liste geldi 36 kişi çağırmışlar, oha Allah'tan hepsi gelmiyor, kendime bir enerji içeceği alayım da 10 dakikada bir aday göreyim, hay bin kunduz.

Kendimi "allam, sana kolay gelsin" derken buldum
İyi bir çocuk olmuştum halbuki bu ara niye böyle oldu ki?

Oww yea 22 aday geldi beyin oldu sünger makine mühendisleri ve hostesler hep bu kadar garip mi olmuştur?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder