İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Nisan 2013 Cumartesi

Çağrı Merkezi

Dinle gerizekalı çağrı merkezleri size yardımcı olmayı isteyen, iletişimi seven, işe ihtiyacı olan, dinleme beceri yüksek kişilerin çalıştığı işyerleridir.
Bu kişiler firmanın kendisi değildir, hatta firmanın içinde bile olmayabilirler, hatalı üreten onlar değil, yazılımı yapan onlar değildir, papağan gibi standart cümleleri sıralayıp, senin küfürlerini kişisel almamaya çalışır, sen telefonundan bazı siteleri açamıyorsan sorunun nedeni o değil o ülkenin bir ucundan sana yardımcı olmaya çalışır, gülümseyen bir ses tonu ile konuşur, arada mute tuşuna basar, günde 200 defa adını söyler, hatta o çağrı karşılamaktan kahve molasını kullanamaz.

Bazıları outbound'dır, satış hedefi vardır. Tabii ki de bu onun seçimi ama bu senin aptal kaptislerini çekmek zorunda olduğunu göstermiyor.

İnsanlığından bir şeyler kaybetmenin acıklı olduğunu düşünüyorum, tolerans önemli, herkes bilgili, herkesin egosu tavan, 4 milyar yıllık bir devinimin ürünüsün ve hala evrimini tamamlayamamış olman ne kadar acıklı. Tekâmül olayından bahsetmiyorum. Kişisel gelişim vırt zırt diye hikayeden yaşamana laf ediyorum, aldığın eğitimleri arkadaşların arasında artistik bir biçimde kullanıp, verimlilik, farkındalık, algı yönetimi diye gezinirken, dünyanın geri kalanına çemkirmek niye.

Kaliteyi bende çok severim o ayrı, hakkını sonuna kadar ara.

Bu yazıyı İsmail abi montesini görünce yazdım birden, empatiden öleceğim bir dönem olmuştu çm'de, adaylara üzülüyordum, çalışanlara üzülüyordum,kendime üzülüyordum halim acıklıydı, tanrım ben buraya nasıl geldim diye, o ara sanırım kendime sorun çözücü etiketi yapıştırmıştım.

Neyse hacı böyleyken böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder