İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Nisan 2013 Cuma

Yangın var

1 gerçek yangın
2 pozisyon açıkları olarak yangın
3 yangın tatbikatı

Yangın tatbikatı

Mülakat odamda oturuyorum, dışarıda her zamanki sesler, Cafe'ye gidenler, müzik sesi, kart okutma sesi.
Mülakat saatine 35 dakika var,
Kapının önüne bir Sedye kondu, cafedeki garson içine yattı itfaiye adamcıkları onun fotoğrafını çektiler, gülüşmeler, şakalar.
Ne olduğunu da bilmiyorum kapıyı kapatayım dedim o arada bir duman kapladı her yeri sirenler ötmeye başladı, fak. Daha bronşitim yeni iyileşiyor, bok kokusu varken etrafta birde duman bastı, telefonumu aldım çıkışa yöneldim, güvenlik sırıtıyor.
Ne bakıyon demek istedim ama ben öyle bakıyon falan diyemem, öksürmeye başladım. Azrail etrafımda dolanıyor. Neyse herkes şen şakrak devam ediyor, boş bir alana doğru yönlendiriliyoruz. Her katın numarasının yer aldığı alanlar var. Ben giriş katttayım, ayrıca görev yerim bu bina değil, ben plaza gurusuyum, büyük asansörlerde çıkarken iyi günler iyi çalışmalar gibi güzel dileklerle sona erdiririm yolculuğumu. Ama burası öyle mi? Öküz yuvası, asansör sırası beklerken önüne geçenler, ittirenler, günaydın demeyenler, servis bile bu tuhaf insanlarla dolu. Giriş katta olduğum için zemin, giriş, lobi insanları gibi bir yazı bekliyorum yok, ayrıca tatbikat bana haber verilmedi, neyse 1. Kat insanlarının arasına katılıyorum, önümde neden hafta işe aldığım4 cıvır cıvır adayım var, kaynaşmışlar, espriler komiklikler şakalar.
Bölüm sorumluları sayıları veriyor, masacaktı görevlilere benim bulunduğum sırasının yetkili teyzesi mediha, saymadı falan herhalde bir anda vahiy geldi, gidip bir rakam söyledi. Herkes sırasında beklerken, kafamı sağa doğru çevirdim yangın tatbikatındayız ve geri kalan 8 sıradan dumanlar yükseliyor, ooooo dostum sen yanlış anlamışsın bu sigara molası değil, yanıyoruz lan burada, gerizekalı zaten nefes alamıyorum bir de suratıma doğru üflüyor embesilin biri.

Anons geliyor bir kaç dakika sonra toplama işlemi tamamlanmış. 701 kişi hah bu arada rekor kırmışız geçen yıla göre 3 dakikada toplanılmış ve sigara içilmeye başlanmış.

Geri dönüyoruz, sürü halinde. Koku hala var, duman, havalandırmalar çok şahane çalışmamış yine.

Haftanın sonu baharat gibi.

Cuma, bitse de eve gitsek:)




**Evdeyim canım No traffic No stress;)

*Fotoraf doğananıl'dan araklamasyon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder