İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

19 Temmuz 2013 Cuma

Ben kimsenin süper kahramanı olamadım

Sevme çocuk seni de üzerler,
Büyüme çocuk seni de üzerler..
Büyüme bebek bu hayat seni de harcar


Hiç Türkçe tango dinler misin? Ben Şecattin Tanyerli dinlerim, çok hoşuma gider. Mesela "gel seni çok özledim" var. Bir de Dilek Türkan "seni unutmak ne mümkün". 

Sor bakalım beraber tango dinlediği biri var mıymış?


Kimsenin süper kahramanı olamadım diye düşündüm.

Sonra o ruh haliyle maria puder'e bağladım.. 


...buna rağmen dünyadan ciddiye aldığım yegane iş budur. sırf bunun için resim yaparak geçinmek istemiyorum. çünkü o zaman kendi istediğimi değil, benden istenileni yapmaya mecbur kalacağım...

...yok, raif, bunu istemem. katiyyen. en tahammül edemediğim şey merhamettir.. bana acıdığınızı hissettiğim anda allahaısmarladık!..yüzümü bile göremezsiniz! ...


...boğulacak kadar yalnızım hasta bir köpek kadar yalnız..

...ben garip bir kadınım. benimle ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız..çok manasız kaprislerim, birbirine uymaz saatlerim vardır... hulasa arkadaş olduğum kimseler için pek müziç ve anlaşılmaz bir mahlukum...

...kimseye ihtiyacım yok.. kimseye minnettar olmak, kimsenin dostluğunu, lütfunu istemek niyetinde değilim... isterseniz...

...ufak tefek kavgalar edersem ehemmiyeti yok. Aldırmazsınız...

Sen birinin senin yüzünden ağlamasına nasıl dayanabiliyorsun?



Ağlattın lan kızı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder