İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Temmuz 2013 Cuma

Yahaaaa çok tatlısınız

Responsible for'u yanlış yazmıştım diye kendine kızan ben öksürük tıksırık arasında kariyer.net aplikasyonundan ilanlara bakıyordum.

Dostum siz cidden ne yapıyorsunuz? Copy paste mi kaldı tanrı aşkına?

Ms office'i artık doğru yazabilin NBS ekibi, ama iş tanımını yazmışsınız en azında 3 sevap point.


Sıradaki bir lojistik firması kopi pestin ustasıyım diyor, usta splinter rica ediyorum yazı büyüklükleri aynı olsun bir de dünya barışı



10 numara kübistim isimli çalışmasıyla çelebi hava servisi geçişini izliyoruz şimdi de




Bunu çok sevdim hem sektörün lideriyiz falan diye saçmalamamış hem de görev tanımı yok, ne yapıyorsun abi işe alım uzmanıyım ama sadece akıllılar görebiliyor görev tanımımı. Ayrıca sağlık sektöründe geciken maaş ödemelerinin altını bir kez daha çizerken turn over oranı yüksekliğini hay layt ediyorum polikistik over'e selamlar.




Ağlamıyorum, gözüme MYO kaçtı





Merhaba HONDA, civic modellerinizin hastasıyım ayrıca ne zaman yolda bir Japon görsem ona doğru dönüp HONDA!!!! Diye bağırıyorum ve ekliyorum "Bu arabayı sizler yaptınız". Unutmadan web siteniz html desteklemiyor işte bu çok acıklı.


Obeb okek büyük yazı karakteri! Tişikkirler sigortam.net kendimi sigortalattırmayacağım, beynim hariç




İNCE ÇOK İNCE DEĞİL KALIN ÇOK KALIN




Bu kadar.

Haydi öperler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder