İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Temmuz 2013 Cuma

Dün başka bugün başka a be sokayım böyle aşka

Geçtiğimiz hafta malum çok sevgili dostumun şahane nikahına katılmıştım, erken gittiğim için sıradaki nikaha daldım. 



 Epic :)



Owww yeaaaa

En büyük hobimdir tanımadığım insanların nikah törenlerini izlemek, hatta bi keresinde kuzenimin nikahı oldu, yine erken gittim Beylikdüzü mü Büyükçekmece mi öyle bir yer işte, hatta boşluktan dolayı basketbolcu olan kuzenlerimle bol bol fotoğraf çektirdim yanlarında pigme gibi kaldım kadraja sığmadılar eğildiler. Tabii ki bir adile naşit değilim ama onlar Tarık akan'dan uzun. 
Neyse işte bizimkilerin nikahına var o zaman gidip oturayım bari dedim, 2 tane nikah izledim, biri normaldi ikincisi ise hayatımda gördüğüm en tuhaf nikahı diyebilirim. Öyle 4 nikah 1 cenaze falan izlemişliğim de var. Neyse geldi gelin ve damat, aile profilleri değişik, gelinin suratı beş karış hayır hayır 10 karış oğlum gelin o kadar kızmış ki çok çirkin olmuş o derece.
Neyse amca anlatmaya başladı evlilik şöyle siz böylesiniz belediye başkanının bana verdiği yetkiye ve gölgelerin gücü adına diyecek ama diyemedi. Gelin'e sordu hede hödö beyi hiçbir tesir altında kalmadan kocalığa(kocalık ne ya fak ) kabul ediyor musunuz? Gelinden ses yok, tüm salon dinliyor. Aman tanrım o kadar uzun sessiz kaldı ki bir yabancı olarak ben kendimi rahatsız hissettim zaten orada olmam doğru değilken aahahaha, kız evet demedi ya, damat eğildi, kız suratını kaldırmıyor falan.
Amca bakıyor? Adam gelinin duvağını kaldırmaya çalıştı kız eliyle itti, ne rezillik böylesi Türk filmlerinde yok ayol. Kıpırdanmalar, mırıldanmalar, derken amca soruyu tekrar sordu kız wraheyyyy diyerek evet dedi, damat evet dedi şahitler eli mahkum evet dedi, amca gölgelerin gücü adına karıkoca yaptı bunları. Damat kızı öpmeye yeltendi, kız itti ahahahaahah gebereceğim aynı zamanda da tırstım acayip bir gerilim filmi yani. Olm burası ne tuhaf bir yer havası mı suyu mu? İnsanların kafası güzel üzerimizden uçaklar geçiyor gelin evet demiyor.

Neyse bir sonraki bizimkilerin nikahı olacaktı. Kuzen aslında Üniversitede aşık olduğu kız ile evlenecekti ama ne olduysa nişanlandılar falan vazgeçtiler, ikbal kaldı ortada piç gibi terketti kuzenim ve sonra hiç bir şey olmamış gibi yenisini buldu 6 ay içerisinde ve evlendi, gölgelerin gücü amca sorduğunda kabul ediyormusunuz diye bizim ki öyle bir evet dedi ki hani şu mağribili bir laf var onu kullanmak caiz. Oha dedim hiç mi kadın görmedi hayatında acaba? Bu ne coşku? Hayır biraz önceki kızı gördükten sonra.

Gelelim  asıl meseleye yarın yine bir düğün var ve yine katılmam zorunlu, kaçışım yok, damn!!! Nikah olsaydı iyiydi, düğün olunca of ya!


 En kötü halay çekersin Coco sıkma kendini diyorum ama cidden bu ara halay çekesim bile yok.

Ne ok atasım ne de tenis oynayasım var sebastian beni anlamıyorlar, anılman de anlamıyor.

Basketçilerin nikahı var bir de ama onu sonra anlatırım, harbiden hobbit gibi hissetmiştim kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder