İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Temmuz 2013 Pazar

Öyle bir halay çekmek ki

Anlattım dün sabah gercekten çok iğrenç başladı, kabus, bu sabah ise uçakdaydım ve uçak düştü kanatlar koptu uçağın tavanı açıldı 1-2 kişi öldü ve ben ölmedim kurtuldum, jack yoktu aeh evet bir ara jack'e aşıktım lost'tan bilirsiniz yeaaa, evet rüyalarım normalleşmeye başlıyor.

Kendimi toparlamam saat 5'i buldu, sonra dedim kalk Coco düğün 19:00'da başlayacak kuaföre falan git tıngır mıngır anca yol alırsın. Sokağın başındaki sümük kızın işlettiği salona gittim, ayyyyyyy zahmet oldu saçlarımı yapa yapa bihter saçlarına benzetti, buna da şükür.

Eve geldim, ojelerimi sürdüm malum bu hayatta en büyük derdim one sürmek ve oje silmek, hatta bu nedenle kınanmışlığım vardır. Makyaj falan derken aksesuar seç, bu arada müziksiz olmaz hacı hiphop açık tıs tıs tıs bes evet düğüne hazırlık böyle oluyor hele halay falan çekilecek br düğünse. Saat çoktan 7 olmuştu e orada olmamın gereği yok zaten yalnız gideceğim, tingling mingling. Yalnızlığın en büyük olaylarından biri fermuar, giydiğin elbise gerçekten önemli tamam kilo verdim şahane falan ama strapless yandan fermuarlı bir elbise giydim fermuarı çekerken sağ koluma kramp girdi. O arada küfredenden kendime bir yanda da topuklulukları ayağımdan çıkartmaya çalışıyorum bildiğin Hint fukarası gibi bir şekil aldım hayır pilates falan derken baya da esnek bir tipim. Ama geçen gün ters bir hareket yaptım sol ayağıma kramp girdi işte hep bunlar yengeç dönencesinde ters giden merkürün falan işleriymiş. Tippy toes adımlarla kendimi o halde koltuğa attım sıkıntıdan bir yandan yelpaze elimde kramp düzelmesi bekliyorum, acılar içerisinde kıvranıyorum neymiş düğüne gidecekmişim hayır sanki bana evleniyorlar!

Straples

  • üzülerek söylüyorum ki her hatun kişisine yakışmaz.

    (Bkz: acı ama gerçek)

    düzgün ve yuvarlak omuzlu bayanların vazgeçemediği giysi türüdür.

    bluz ya da elbise seklinde bulmaniz mümkün, uygun beden uygun kumaşı bulduğunuzda başınıza hiçbir olumsuz durum gelmez efendim. aman yanını çekeyim aman yukarı toparlayayım diyerek çırpınmazsınız ve göğüsleriniz förtlemez.

    dekolteniz güzelse giyiniz, oynayiniz, ziplayiniz efendim, iç rahatliğiyla giyiniz, hiçbir şey olmaz kendimden biliyorum, mezuniyet kiyafetimdi hatta halaybasiydim. 

    buradan yetkilelere sesleniyorum: tahta göğüslü kizlara satmayin bu ürünleri, göz zevki diye bir sey var.

    (Zamanda 6 yıl geriye ters yönde kuantum sıçraması yaptım)


    Olm zayıflayınca ekstra önlem almak gerekiyor ben söyleyeyim. Neyse atlasla gittiğimiz roadtripte yanımda olan armani parfümümü ne yazık ki bulamadım; kendime not atlası ara arabaya baksın ona Bu kadar zamandır farketmedi mi arabada yabancı parfüm var! Yoksa kız arkadaşına mı verdi? Bu aralar kız arkadaşı ile de tanışmamı istiyor, aileye takdim edilmesine daha yok mu dedim, yalvardı, mecbur bir kahve içeceğiz.

    Baktım parfüm yok mecburen diğerlerinden birini kullandım hiç böyle planlamamıştım herşey ters gidiyor, çıktım evden.


    Neyse yeni evli çiftimizin bu mutlu gününde sizleri de yanımızda görmek isteriz yazan o iğrenç klişe yaratıcılıktan uzak metni gerçek kılmak adına sizleri de kısmının de ayrı yazılan kişisi olarak adımımı attım içeri, tanrım why me? Neden beni yalnız bıraktın?


    Genelde mızırdanmalarım orada geçirdiğim sürenin %50si boyunca geçiyor, insanlar gelip öpmeye başlayınca beni mecburen o role giriyorum, merabaaaaa nasılsınız, bi hoşluk görüyorum sizde bugün( dişlerini yaptırmış ağzına sığmıyor mesela, göğüslerine dokundurtmuş elbiseden dışarı pörtlemiş, saçını boyatmış çiftlikteki kızıl horoza dönmüş falan falan ) havayı öpmeler mucuk mucuk..


    Abi gelen öptü giden öptü hastalık falan bulaşmasa bari.


    Neyse gidiyorum oturuyorum masaya, iğrenç şarkılar çalmaya devam ediyor, düğün şarkıcısı olayı ne farklıdır, en son nikah değil ama şu İzmir de gittiğim düğünde çok şaşırmıştım izmirliler bu ara Trakya havalarını çok tercih ediyorlarmış, ayrıca gelin ve damada takı olayı yapılırken şarkıcı kadın hayatımda duyduğum bir düğünde çalınmayacak en öküz şarkıları söyledi nikahına beni çağır sevgilim gibi.. Sırnaşık bir tip ayrıca yetmiyor gibi bi de yağmur yağdı, ohh içim şişti.


    Neyse teyze şarkıyı bitirdi sonra bu klasik yurdum insanı için davul zurna geldi, ahey ahey.


    1 saat önce tiesto, david, macklemore falan ortaya karışık yapan ben değişime olan toleransım sayesinde halay müziklerinin birleştirici, kaynaştırıcı etkisine hemen uyum sağladım. 


     İlişki durumu: düğünlerinizin vazgeçilmez halaybaşısı.


    Elime pulu bir mendil verdiler kıyafetime de uygun, straplesimi düzelttim, arkadaşlar,  hazır mıyız ??dediğimde yaklaşık 30 kişilik bir grup tek hareketimde ilerlemeye başladı. Tıs tıs, tey tey, sanırım durduramıyorum kendimi. 


    Derken anılar canlanıyor birden bu aptal yerde yıllar önce bir daha bulunmuştum benzer bir kalabalık ve ne yazık ki eski sevgilim doğan, uhm, ortak tanıdıklar falan ben yine halaybaşıydım o da öyle beni süzüyordu, ayyyy ne romantik görüyor musunuz.


    Sıradaki görselimiz hayatıma girmek için ısrar eden eski sevgililerime geliyor; bak





Çok zekiydi aşırı zekiydi ama harcadı kendini yazık, solaktı da bazen tırnaklarını yerdi sinirden, ara ara kafasına takardı ne olacak bizim bu halimiz diye, ayrı müzik zevkleri ayrı kültürel sınıflar ayrı hayaller sonra ayrı üniversiteleri kazandık, bitti, bu kadar daha da anlatmayacağım.

Neyse aldım yürüdüm hacı, sonra işin piri amcalardan biri geldi üstadım dedim buyrunuz, kabul etmek zorunda olduğumuz gerçekler var, bir lider olabilirim ama kişisel gelişimim hala devam ediyor ayrıca üstad çırak ilişkisi benim için çok önemli bir konu. Amca sen ne yaptın diye sorulmaz ahengi bozan halaya kaynayan, yanlış adım atan tiplerden cidden tiskiniyorum, olm biz o harmonyi yakalayana kadar:) sen nasıl olupta gelip herşeyi bok edebiliyorsun acaba? Sonra davulu verdiler elime oldum mu sana ışın Karaca stayla ya da Gülben ergen konseri veriyormuş iticiliği yapmacıklığa çok karşıyım bunu biliyorsunuz. 

Evet güldük, eğlendik, daha çok sıkıldım ben ama bunun bir sonu olmalı deyip ayrıldım, her güzel şeyin bir sonu yok mu zaten? 

Hasta olmamak adına çıkıp hemmen eve geldim..

Ayacıklar ayacıklarımız isimli eserimi söyledikten sonra ayna karşısında Zeki müren dinlemeye başladım ah evet müzik zevkim konusunda çok konuşmayalım, bu yazıyı bitirirken de fon olarak bitmeyen şarkı gelsin size, gözzzzzzlerininnn içineeeeeeeee başka hayal girmesin.

Al bu da happily ever after fotosu olsun: oğlan deniz seviyormuş kız uçak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder