İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Mart 2014 Pazartesi

Halbuki beni mutlu etmek ne kadar kolay




Hello weirdos,

Geçtiğimiz günlerde linkedinde gezinirken çok tatlı bir ilan gördüm, eğitimle ilgili. Tatlı dediğime bakma, aklımı başımdan aldı.


Üç Yüzük göğün altında yaşayan Elf krallarına,
Yedisi taştan saraylarındaki Cüce hükümdarlara,
Dokuzu ölümlü insanlara,ölecekler ne yazık;
Bir Yüzük gölgeler içindeki Mordor Diyarı'nda,
Kara tahtında oturan Karanlıklar Efendisi'ne.

Hepsine hükmedecek bir yüzük,hepsini o bulacak,
Hepsini biraraya getirip,karanlıkta birbirine bağlayacak
Gölgeler içindeki Mordor Diyarı'nda.



Evet, arzu nesnesini yine bir lotr göndermesiyle tek yüzük üzerinden anlatmaya çalışayım. Nedir efendim, işte sahip olmak istediğimiz, sahip olana kadar çok değerli, sahip olduktan sonra neredeyse 0'a yaklaşan bir değerle another one dediğimiz şey, kişi falandır bu.(tamam çekilebilirsin iyice saçmaladın)

Gidin psikoloji okuyun, her şeyi de ben açıklayacak değilim.

Bazı şeyler ya da insanlar sahip olamadığımız için değerlidir, belki sahip olsak da değerli olacak who knows, işte bazen kaybetmek gerek phoenix diyorum, sen diyorsan ki ben inatçı bir danayım, ok hello ben o dediğinin yıkılmaz kalesiyim.

Ufak tefek şeylerden, bir iltifattan, bir çikolatadan mutlu olan kahramanınız bu kez 4000 küsür dolarcık bir eğitimden mutlu olmayı seçti.

LIE TO ME IZLEYEN BILIR ŞEKERIM 

U know, ben lie to me'yi dolayısıyla Paul Ekman'ı çok severim o da nesi bir baktım Paul Ekman International İstanbul'da bir eğitim verecekmiş  ESaC ve ETaC, Allahım! Varlığına ve birliğine inanıyorum! Aynı dakika içinde yaşadığım hazzı ve hayal kırıklığını anlatıyorum şimdi, eğitim 3 gün, eğitim İstanbul'da eğitim benim şirket eğitimimle çakışıyor, eğitime lanet olsun :( istiklal marşı ve kapanış.

Lınit ılsın adamım neredeyse şı kıdır kılmıştı...

Hayır programımı değiştiremem, hayır birine kitleyemem, i'm so responsible bir kişiliğim :(

Gördün mü? Hayat inişli çıkışlı duygular bütünü, heyecandan tükürük bezlerim kuruduğundan suyu bir dikişde bitirdim ve arkama yaslandım. En büyük hayal kırıklığım sen değilsin.

Tarçın "n'oldu?" diyor anlatıyorum, üzülme diyor küçük kız geçer, hem bi'daha gelirler, bu dönemde dolara endeksli eğitim verilmesine ayrıca karşıyım diyor, bunun yanında zaten bu eğitimi almayı çok istiyorsan bu fırsat tekrar karşına çıkacaktır diyor.

Ne dersin? Çıkar mı Sola Unitas????


Acıların çocuğu,

Coco






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder