İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

30 Mart 2014 Pazar

Pazartesinizi nasıl alırdınız

Here is the ordinary Coco's agenda

Uyu
Davullu, zurnalı, halaylı muhtarlık kutlaması yüzünden uyan,
Saçmala
Uyu
.
.
Uyan
Check-in yap
Transferi onayla 
.
.
Uçağa bin, yerleş, kitap oku-dizi izle-yazı yaz-sosyalleşME(UYU)
Has just landed
Valizi bekle
Çık
Arabanın kapısının açılmasını bekle 
iPad ile oyna 
Şöförün sorularını cevapla, o gün seni neler bekliyor öğren
Akşam için planını söyle seni şu saatte alacak
Arada bir şey ister misin? Hayır 
İş bitişi, eşyaları topla, otele geç 
Odaya yerleş
Duş al, 2 yıl öncesinin savunma dergisini oku 
Saçları kurut
Gecelere ak


Hıı ben geceleri esen terörüm ben darkwing duck'ım, şöför geç geldi, az uyudum, huysuzum bu sabah oldukça.
Hıı evet iq göstergesi seçim yorumlarımla sizlerleyim, milletçe mensa'ya kayıt oluşturalım, gotham suyu asitten yeni geldim o işten bana bunu söyletdn senin yımşak enişten.




Ruh hali: bir dev şehrin metrosunun etrafında yalnız başına dolaşan, dans eden bir 'dünya çocuğu' olmayı kim istemez...
İlişki durumu: ben çiğköfte sen lavaş sar beni yavaş yavaş şaka lan şaka! Yağarsa yağmur yağar ilişki durumum, onda da şemsiyem olmazsa tek başıma yürürüm ıslanırım because i'm only happy when it rains #anlayamazsın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder