İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

24 Mart 2014 Pazartesi

Kendime notlar


Maynard ile konuşuyorduk, yaptığım işi anlamadığını söyledi, aslında anlamayacak bir şey yok, sen yüksek bir makine mühendisisin dedim, fabrika müdürüsün ve bağlısın hatta bağımlısın.

En sevdiğim yemek kuru fasulye pilav, basit düşün dedim/en sevdiğim yemek hünkar beğendi ve mantı.

Onların şehrinde bir ikcı aranıyormuş, olmaz dedim burası çok sıcak ve ben çok sıkılıyorum ayrıca nem de var... Arabadan inerken sordu ehliyetin var mı senin, evet dedim, hem de çok uzun zamandır, tamam işte araba maraba kullanırsın, No dedim kullanmayacağım, uğraşamam/yan cebime koy. Hem bak bundan sonraki işimi buldum, sadece first class uçacağım, cip or vip loungeda oturacağım ve de beni şöför almaya devam edecek. Boş boş baktı, bi daha baktı ve sordu "sen bu ara çok mu dizi izliyon???".
No dedim, ben bu ara hiç dizi izlemiyorum, hatta genel olarak bir şeyi sonuna kadar bile izlemiyorum başaramıyorum :) ilgim dağınık, aradığınız superhero'ya ulaşılamıyor... hem hayallerimi yıkamazsın Maynard;


O karakule'de çalışacağım ve gezmeye devam edeceğim. Her şey şapşahane olacak.
İlişki durumu: beni anlamıyorlardı... Zararı yok beni daha kimler anlamıştı.

Coco
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder