İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

17 Mart 2014 Pazartesi

Çalışan ne ister?

Evet beyaz yakalı, güldük eğlendik, şimdi size çok bilimsel şeyler anlatacağım(oradan buradan arakladım demiyor da, alıntı yapmıyor da, sanki kendi fikriymişcesine...).

Dünyamız üzerinde yapılan çeşitli araştırmalara göre potansiyel adayımızın "bu" işi seçme nedenleri;

Açık iletişim kurulması,
İşin özel ve aile hayatına etkisi,
İşin içeriği, türü, hammaddesi
Üst yönetim ve alt yönetimin kalitesi,
Yönetici, amir,
İş tanımı,
Sosyal haklar,
Lokasyon,
Sosyal haklar,
Terfi fırsatı, 
Sosyal haklar,
Maaş(bu daha üst sıralarda olmalı bence geçen gün telefonda ücret pazarlığı yaptılar yine bende ben bu danışmanlık şirketleri ile ne yapacağım bilmiyorum hafız),
Şirketin büyüklüğü,
Reputasyon,
Sosyal haklar demiş miydim?
Görev tanımı falan etkili işte.




İşi olmayan diyor, giremez diyor

Mavi yaka ise
1-sizin orada bu ücretler ne kadar abi?
2-sigorta var mı?


Kesişim: dünya barışı iki yaka için default

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder