İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Mart 2014 Cuma

Son bir tweet atma hakkın olsaydı bu ne olurdu?

Ooooooo tivaytır da kapandı, goygoy yapabileceğim mecra aramak mı, bloga daha da yüklenmek mi?







No man, sonunu düşünen Kahraman olamaz, sonunu düşünen donunu düşünür.

Muhteşem bir sabaha uyandım, jakuzili-çikolataya batırılmış çilekli harikulade bir sabah, yek yeaaa bildiğin 6'da uyanıp cnbc-e'ye baktım, yatakta döndüm durdum, birazdan da peynir komasına girmek için aşağıya ineceğim, bu şehir çok sıcak, gündem sıkıcı, slogan halde yaşayıp kısa süreler için ilgimizi toplayacak yeni bir şeyler bulma vakti, mikro bloga erişim engellendi, ne yazık, yıl 2014, artık hayatımızda tape diye bir şey var, tape lan davarlar, tape shit 

25'i heyecanla bekleniyor, tape tape tape tape, kusacağız artık, öyle bir şey çıkacak ki ya derinden sarsılacağız ki bu üzecek ya da bağışıklık sistemi çok küçük gelecek beklenti altında kalacak. Hay bin kunduz, politika is boring...

Son günümmüşçesine yaşamıyorum bu hayatı, an'ı yaşıyorum, anlık duygular ve sonrası harika bir boşluk uzay boşluğu gibi.

Sabah günaydın güneş, günaydın canım.

İlişki durumu: zehirli ağacın meyvesi de zehirli olur

Son tweet kesin şuursuz bir şey olurdu;

Gitarımın telleri öptüm bütün kelleri, arz ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder