İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

8 Mart 2014 Cumartesi

Zihnin dağınık, sen olmalısın dikkatli




Just a ordinary hero vs super hero

Bir yanak çocuğun(sn yetimoğlu) fırça atması eksikti, evet evet...


Iyi bir yardımcı bulmanın ne kadar zor olduğunu biliyorsunuz, Nihayet'i hatırlarsınız, mantı börek falan yapıyordu hani, sonra kalbinde sorun çıktı, mitral kapak falan derken, kendisi yoğun bir bakımda, dolayısıyla her şey bana kaldı. Evet uzun bir aradan sonra domestic tarafım devrede, haşortmenlerimi çıkarıyorum, ve başlıyorum evi toplamaya. Hatırlardınız guru geçenlerde evi toplamak zihnini toplamaktır dedi, aslında olayın komple sembolik olduğunu da ekledi. Haklı olduğu yerler var yok değil, kim bu adam  yeter artık bu kadar zihnini oyalamasına izin verme, bulujam onu o olacak dedi, evet işte intervention ekibi gibi ekip.



Önce perdeleri indirdim aşağı, kuru temizlemeye haber verdim, takım elbiseler, yorgan morgan hepsi gitti. Son dönemlerde saçma mesajlar alıyorum 300 gömleği 36 tl ye temizleyin geri getiriyoruz falan diyorlar benim aklımda olm hepsini alıp kaçmasınlar bu çok saçma falan diye geçiyor. Nihayet gittiğine ben de öksürüklere boğulduğuma göre bu tip bir çözüm en iyisi.




Unutma Coco büyük düşün big pikçır, sen zamanını yönet ufak işleri delege et, yoğunlaşman gereken daha önemli meseleler var( heaaa evet neyse şimdi sallamak istemiyorum).

Geçtiğimiz haftalarda şehirdışı organizasyonlar, workshoplar, veda yemekleri derken iyice dağıtmış vaziyetteyim, güneye gidip kebap bükmeler, antibiyotikler saçma sapan şeyleri karıştırmalar yetti artık, bahar geliyor hazırlanmam gerek. Yetmiyor gibi Nihayet gitti, işin yoksa evi topla. 

Önce valizlerden birini çıkarıyorum, halıları yıkamaya gönderdim, evde ayakkabı ile dolaşmak çok akıllıca, bir raf ünitesi falan almam gerek, ikea'ya gitmeliyim, montaj sorun değil. O kadar da değil arkadaşlar ikea'dan aldığım eşyaları birleştirebilecek kadar becerikliyim, o kadar Moron değilim. E ben size anlatmadım mı? Üniversitedeyken banyodaki musluk bozuldu sıcak su musluğu, Sonny sağolsun pek beceriksiz bir tipti, tamam herşeyi de yapmasın ama musluğu da değiştirebilsin ne bileyim duş başlığı falan aaaaaa kızıyorum artık, futbol oynar bileği döner, basketbol oynar aşil tendonuna bişi olur, yok dizini kırar, burnuna yumruk yer burnu tıkanır, penisiline alerjisi vardır, zehirlenir tavuktan acile kaldırdığımızda doktora onun raporu verilir bilmem ne... Hayatımda hep başarılı tipler olmuştur evet, neyse apartman görevlisini çağırmaya gitti, lakin o kadar mıymık bir gündü ki, sabırsızlığımdan bildiğin anahtarı alıp giriştim o geldiğinde adamla ben gayet contayı değiştirip yeni musluğu takmış ve film izliyordum(hayır super mario değilim hayır bıyığım yok). O nedenle ikea'nın dandik sandalye montajı bana zor gelmiyor ama elektrikten korkarım o ayrı.



Evet ikea alışverişi listenin başında, kitapları ve kutuları mutfağa alıyorum, Cd'leri kaldırıyorum, yatağımım yerini değiştiriyorum tam bir gerizekalıyım, çift kişilik yatağın hem başlığını hem de kendinin yerini değiştirmek niye canısı, kafa boşaltmak o kadar mı acil, squat yapar gibi 190x160 bir yatağı hobbit halinle sen bir milyor sen 250 bin huh?? son durum bu nevresim iliklemek evet kariyer planım belli...


Sonra gardrobumu düzenliyorum, sonra banyo, hayır bu kez diş fırçası ile fayansları ovmak yok, evet sonny ile ayrıldığımızda onu yapmıştım, şimdilerde ise yüksek dozda kimyasalı banyo zeminine fırlatıyorum, üzerine çamaşır suyu(evet adı çamaşır suyu saçma) atıyorum, 15 dakika sonra yüzümde gaz maskesi ile giriyorum, o arada cort diye kayıyorum hoop bi güzel bacaklar açılıyor, zıbam, kıç üstü yerdeyim, kafamı zemine yaslıyorum, elimde pim var gözlerimi kırpıştırıp tavana bakıyorum "this is from mathilda" diyorum, fak yu ya, her yerim acıyor, haşortmenlerim çamaşır suyu yüzünden renk değiştiriyor. Yavaşça kalkmaya çalışıyorum ohhh süper paten yaparken düşüp incittiğim bileğimde ağrı var ayrıca dikişlerim de ağrıyor, gerizekalı gibi tek başımayım, beyin sarsıntısı geçirsem kimsenin haberi olmayacak... Üzüldüğün şeye bak şekerim sende beyin mi var, olsa böyle mi olurdu, huh





Neyse kıçı başı yeterince dağıtmış bir halde eşarbını yan bağlama söyleyip bir yandan diğer yandan banyoyu ciguli dans figürleri eşliğinde temizliyorum, makyaj malzemelerinin bir kısmını atıyorum. Çarşafları değiştiriyorum, çocuklar ben mavi-lacivert tonda ürünleri tercih ediyorum, ilginçtir diğer renkler uyumamı zorlaştırıyor, ıyyyy bir defasında kahverengi bir takım hediye geldi, ölüyordum, nihayet'e verdim en nihayetinde hediyeyi hediye etmek sünnettir hacı.


Eski eşyaları topluyorum, doğuya bir proje var oraya gönderilmek üzere ayırıyorum, fotoğraflar var ara vermek için yavaş yavaş onlara bakıyorum...
Mutfağa geçiyorum, owww yeaaa hali içler acısı, kitaplar kitaplar, sonra iste eldivenler takılıyor, telefon çalıyor bakmıyorum, uğraşamam ben burada temizlik yapmak zorundayım! Evimi toplayacağım ki zihnim toparlansın.. 6 gibi işler bitiyor, ben de bitiyorum, koltuğa yığılıyorum, i hate everything, bu ne ya, performans sanatları bana göre değil, zaten tırnaklarım zedelenmiş.

Yok bi de haftasonunu böyle Salak işlerle geçir, değişik bir kafa.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder