İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Kasım 2013 Perşembe

Outsource olmak ya da Proje Bazlı çalışmak

Kıdem tazminatının gümlemesiyle birlikte 3ün 1ini alabileceğiniz bile malum.

Çalışkan ilişkileri, mevzuat, yasal şeyler sevmiyorum bunları.

Tek derdim ojem hangi renk olsun, 
Öğle yemeğinde ne yesem,
Bugün ik için ne yaptım, neyim bugün, süslü bir anlatımla bir şey yaptım mı?
Zeki Müren de bizi görecek mi? gibi şeyler...

Siz orada kızlı erkekli kimle seviştiniz, eviniz kira mı, imam nikahlıyken sorun yok diye uğraşırken çotonk kıdem tazminatı konusu monte olmuş ağalar, işverenin insafına kalan bir konu.Mmeh o da nesi işten çıkarmalarda bir kilometre taşıdır kıdem tazminatı keyfi çıkarma yapamazsın, çok önemli bir husustur, candır lan! 

Bence çalıştığımız için şükretmeli ve hatta daha fazla vergi vermeliyiz, çare çalışıp hiç kazanmadığın hak ettiğini alamadığın böyle mutluluk bakanlığı gibi oluşumların olduğu neredeyse yatak odasına kadar girmiş bir yönetim evet, 1984! Izleyin hadi okuyacağınızı düşünmüyorum bari izleyin, demokrasi çoğunluğun dediğinin olduğu(oldurulduğu) faşist bir yönetim şeklidir, aha yine tespit yaptım.

İK hakkındaki her şey bu blokta diyerek ve gülümseyerek(sinsi sinsi gülerek) son veriyorum yazıma;

Ve elbette saçına basit bir fön çektiren her kadın, ruh hali biraz daha iyileşmiş bir şekilde çıkar kuaför salonundan.
Ve saçı ıslatılıp tarakla yana yatırılan her erkek çok masumdur ta ki berber kendisine doğru yanaşana kadar. O noktada hem masum hem kirletilmiş hissedebilir.



Ruh hali:  Bugün kendimi babam ve oğlum filminde pikniğe giderken yanında sandalye götüren Şerif Sezer gibi hissediyorum.


Sırtınızda uzanamadığınız yerdeki kaşıntınız,


Coco





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder