İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

19 Kasım 2013 Salı

If you try walking in my shoes

Yazının fon müziği depeche mode-walking in my shoes.
Tamam deneyeyim, deneyeyim de benim ayaklar 38 numara şekerim. Bi' de ben çok sıkılganım.

In this town we have no empathy ayrıca. 

Neleri feda edebilirsiniz?
Ne kadar ileri gidebilirsiniz?
Özveri falan? Bunlar önemli şeyler, kim için özveride  bulunursun? 
Egonu törpülersin?
Benimle egosunu çarpıştıran, kaybeder. Al bak gördün mü? Ne oldu özveri? Yalan. 
Tek bir hata yetiyor sevdiklerinizi kırmaya sonra düzelir mi bilmem. Profesyonel hayattaki profesyonel tavrınız, yönetim biçiminizdeki duygusal kararlarınız gibi özel hayatınızda sıçmanıza neden oluyor. Yok fırsatlar, yok gelişim alanı yok içimizdeki çocuğa seslenme, an geliyor hikaye oluyor.


Izy, tahammül ediyorsun farkında mısın? dedi.Hayır, benim olsun istiyorum dedim.

Daha öncede anlattım, bir şeye sahip olana kadar onu arzulama düzeyiniz yukarılarda geziniyor. Elde edemediğinizde daha değerli oluyor, anlamlı oluyor bir arzu nesnesi shiny bir little toy gun. Sonra diyelim ki elde ettiniz, hımmmm artık benim, another one giriyor bu kez devreye. Değeri düştü, içses devrede belki, pesimist olan geldi. O yüzden yıllık hedeflerimiz var, o yüzden listelerimizi yeniliyoruz, o yüzden her yılın başında bir madde daha ekliyoruz o listeye.




Kitaplarıma geri dönüyorum.
Daha fazla spor yapacağım.
Yeni insanlarla tanışacağım.
Daha fazla seveceğim.
İkinci bir yeni dil öğreneceğim, ikinci yenilere katılacağım, 2. olmayacağım.
Daha fazla prenses olacağım.
O dövmeyi yaptıracağım.(hala istediği figürü bulamadı)
Vurmalı sazlara vuracağım.
Ünlü bir yazardan imzalı kitap alacağım, saçma oldu bu, genelde eve geliyor benim.
Bodrum'a gidemez oldum senden sonra, yıldızlar şahit, yıldızlar uzak durumundan kurtulacağım.
Heykel çalışmalarıma geri döneceğim ve sergi açacağım.
Havana'ya gideceğim. Compay Segundo(mezarına nurlar yağsın)-buena Vista social club/ chan chan benim için çok önemli mesela hayatıma giren özel insan yavrusunun telefon melodisi olurdu, heyhat.
Entellektüel düzeyde ... Neyse bunu tamamlamıyorum bu çok komik çünkü. 
Bu sene yönetici olacağım çünkü şahane bir insanım, çünkü durumsalım.
Saçlarımı platin yapacağım, platin saçlı karıların altında grand cherokee dinleyeceğim.
Ok atıcılık, dans, tenis dersine gideceğim ha bir de poligona gideceğim, ohoooo.
Dizim nedeni ertelediğim snowboard olayına dalacağım.
.
.

Hiçbirimiz daha fazla kaybedeceğim demiyor.
Hata yapacağım. 
Üzüleceğim, ağlayacağım, pişman olacağım, kıskanacağım, öyküneceğim..Tabii İsmet kim ki?
Hayranı olduğum kimse yok belki bunu deneyebilirim, saygı duyup takdir edeceğim bir rol model bulacağım, i need jack donaghy.
Yanlış kararlar vereceğim. Gözümün önünde bağıra bağıra ben yanlış bir seçimim alertü verene mesela, ne oldu hani çok uyanıktın?
Hatalarımdan ders alacağım(hadi ama daha neler).
Ya da iç huzurumu bulacağım.
Ya da boşanacağım, bir kez daha evleneceğim? 
İstifa edeceğim.
İçsesimi susturacağım.





Enough bu kadar melankoli. Napsam diğer blogları okuyup arak falan mı yapsam? Hııı??

Sentimental Foolunuz, 

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder