İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

6 Kasım 2013 Çarşamba

Teklifinizle ilgilenmiyorum

İşte bir işe alımcının god olduğu an, evet evet tanrı parçacığına dönüşüyoruz o an.

1. Çok kritik bir pozisyon, her şey ok, ücret bile çalıştırılmış, teklifi yapıyorsunuz, ve yokum diyor, öyle koala gibi kalıyorsunuz yine, böyle ağzında yaprak..
2. Aday havuzu oluşturuyorsunuz mesela asistanınız yokmuş mecburen adayı siz arıyorsunuz ve cevabı alıyorsunuz, Mahmut Tuncer'e bağlıyorsunuz.


Ama neden? Bizim gibi şapşahane, şıkşıkıdım bir şirket yani, piyasada bir sürü dedikodusu olan, sözlüklerde ve forumlarda, bakkallarda ve marketlerde yerden yere vurulan bir şirketi nasıl olur da elinizin tersiyle itersiniz yaaaaa.


Yine sancılı yine koşuşturması olan bir dönem düşünün, toplantılar, gündemler, yangın alert verilmiş evet yangınımız falan diye bahsedilir, ben sevmem o tabiri, ateşten korkuyorum ben böyle sıkıntılarım var. İşte bir sabah uyandığında , görüşmeye yönetici ile birlikte girecekken, ajanda görüşme set etmişsen falan çav Bella çav Bella çav çav, beni de götürrrrrrr dağlarınıza... O yüzden süreçten çekildiğinizde söylerseniz şahane olur sayın aday. Bütün bunların yanında elbette görüşmeye gideceğiniz şirketi araştırın, yöneticiniz olacak hırbo kim öğrenin, sorun soruşturun, eliniz güçlü olsun, en nihayetinde biz de pozisyonu size satmaya çalışacağız.
İş teklifi sonrasında zaten 2 ay yasal deneme süresi macera atılmaya hazırsanız başlayalım.

Merhaba,

Hoş geldiniz, Ben Coco medyadaki gözünüz.

Bu olmadı sanki, ben Coco geceleri esen terörüm.

Ben Coco bu Hindistan'a Amerika adını veriyorum?

Ben Coco bu organizasyonun en muhteşem en pırıltılı en danyel denyosuyum, bugün sizinle domates taban fiyatları hakkında konuşacağız.


Resmen ırgatlık;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder