İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Kasım 2013 Çarşamba

Olası bir stalker saldırısında yapılacaklar

Dünyanın tüm pablolarının kovaladığı bir sabahtan günaydın.

Onunla İspanya'ya gidin, çok mutlu olur, elini tutun, sarılın, eline öpücük kondurun, Eddie Vedder rüyamda öyle yaptı.

Şahane bir boyun ağrım var, omurgama minik dikenler batıyor, arpa dolu bir kese var mikrodalgada ısıtıyorsun her yer arpa kokuyor ama böyle şahane bir şey geçici bir rahatlama sağlıyor. Koltukla ve arpa kesesi ile bütünleşik bir halde yazıyorum bu satırları. 

Viktor'u meseneden silecen





Ney, o ne ya, evet evet böyle bir mesaj gelmiş, Viktor okuldan arkadaşım hani Trakya'nın bağrından kopan, İzmir'de pampamızın düğününde buluşmuş, Atlasla gezi protestolarına falan katılmıştık sonra karnımız acıkıp şehrin içine giremediğimizden olaylar nedeni ile geri dönmüştük...

İşte o düğünde gayet masada oturan hııı masanın üzerinde oturduk, oğlanı verdik temalı bir foto paylaşmıştık. Kır düğünü diye gidip yağmurda ıslanmıştık falan.

Olm neler olmuş, kadının biri bana mesaj atmış;

Nişanlın seni aldatıyor.
Nişanlın Viktor'a dikkat et, aldatmakla kalmıyor seninle dalga geçiyor.






Owww yeaaaa, yine başıma bir şeyler gelecek, hatırlarsınız Kerem vardı hani bir sabah evli uyanmıştım.


Sanırım Kerem ile olayımız bitmiş ve Viktor isimli Nur topu gibi bir nişanlım var, Ayliyn e haber versem iyi olur.

Mesajı Viktor'a gönderdim, bu ne bu???? Bana nasıl böyle bir şey yaparsın, seni meseneden sileceğim ve seni asla affetmeyeceğim dedim. Dur arıyorum, açıklayabilirim dedi.

Telefonum çalıyor, melodisi Shake Shake Shake Sinyora, 

-Alö,
- N'olur beni affet, bir anlık gaflet, gençlik hatası idi.
- bunu yapabildiğine inanamıyorum, nasıl yaparsın, sen ne çeşit bir canavarsın?
- bi' daha olmayacak, yemin ediyorum, seni temin ederim( eveeeet bankacı kimlik çıktı).
- yo yo yo çok karatlı şeylerle kandıramazsın beni, güvenimi sarstın! Bi kere yapan her zaman yapar, yüzünü görmek istemiyorum! Uzak dur benden! Yüzümü görmiceksin bi'daha heyhat zalim kader.. Palavra palavra palavra
- dinle beni...
******
Ah size eski sevgilimin bana boynuz taktığını anlatmamıştım değil mi? Büyük travmadır. Demek nişanlı falan olsa neler olur?


Bunun gibi bir kaç cümle sonrasında bittabi beklenen kahkaham çıktı, yahu ne saçmalıyor bu kadın tanıyor musun? Profil fotosu da konsomatris gibi/ bu da böyle mi yazılıyor ki?

Tanımıyor ama tahmin ediyor, öncelikle onu engelle dedi, sonra anlatmaya başladı, bizim düğün fotosu sonrasında Viktor'un yakın çevresi ne alaka ise nişanlandığımızı düşünüp!!!bir aklıevvelin yorumu ile i presume, işte bu nedenle akrabayı mahlukat fb listenizde kısıtlı profilde olmalı/kısıtlı profil buna da ayrıca değineceğim/ öncelikle ailesini aramış, Çorlu'nun bu cici teyzesi ve tonton amcası hık demiş fık demiş anlamamışlar olayı, mesai arkadaşları niye haber vermedin diye trip yapmış, olaylar olaylar.

Bir dost, kesinlikle bir dost. Bak benim başıma geldi sizin başınıza gelmesin diye anlatıyorum işte, günüm birinde kıskanç bir sevgili, stalker bir platonik, eski bir kız arkadaş ya da erkek arkadaş bu şekilde saçmalarsa ya bizim bi' Coco var onun başına geldi 3 ay sonra öldüydü şeklinde örnek verebilirsiniz. İlişki durumu: ya bırak ne ilişkisi Allah aşkına sen yeaaaa derken ben paralel evrende Viktor ile tey allam ya 3lere 5lere 7lere karışmışız yetmemiş hiç tanımadığım bir kadın Müge Anlıcılık oynuyor. Yapacağınız şey belli kafamızdaki huniyi yavaşça yer bırakıyoruz ve Rüstem Abi'ye telefon ediyoruz bizi gelip alması için.

Social media candır, kendi müfettiş gadgetlarını ve inspector clouseaularını yaratır.

Sütten çıkmış ak kaşığınız,


Coco






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder