İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

29 Ağustos 2013 Perşembe

kurumsal mail adresi

Ewwwww her yeni iş beraberinde yeni mail adresini, kullanıcı adını ve passwordünü getirir.
Şifre yenilemeler, ayti işleri, bok püsür.

Ama şu isimdeki şahane insanların zorluk yaşamayacağı kesin, çok uniqueler




Nasıl güzel bir kafalar ki bu hiç düşünülmez nasıl özel insan yavruladır ebeveyngil? Daha da kötüsü ingilizce karakter kullanımı nedeni ile boka dönen mail adresi, neler var aklın şaşar, adressbooku açıp oyun oynardık yahu, hadi adayların mail adresleri konusunu açmıyorum şimdi, xxxdelicezasexy@bilmemne, sahillerincobrası@bilmemne

Okeay şahane bir ismim var, bugüne kadar bir kez ilginç bir şey oldu, yaklaşık 15.000 kişilik bir büyük şirkette çalışırken bir sabah ofise geldim, müziğimi açtım( Cengiz Kurtoğlu duvardaki resminle avunur gönlüm daha dün yanımdaydın şimdi neredesin? Belli ki dönülmeyen uzak yerdesin), kahvaltımı yapıyorum, o zamanlar sabahın köründe daha mesaiye 50 dk. varken Plaza'da oluyordum da...(3noktaları sevmiyorum ben ya, sevmiyorum!!)

Sözlüğü açtım takılıyorum, sabah sabah hazret modundayım, yavaş yavaş diğerleri de geliyor, outlook'u açmak ölüm ama 9 olmadan açıyorum mailleri gün bitmiyor yoksa, i hate mesai günlerim o zamanlardan kalma. Yönetim, sorumlu bakan olarak belirlemiş beni, oha herkes bana soruyor bu aday noldu? 

-Canım adayı öptüm, öldü.
Xxx love,
 Coco

Derken bir mail, bakıyorum sayın Coco diyor kocanıza da(kerem bey) raporu ilettik, yarın akşam ki seansa bekliyoruz falan. 
KOCAM mı? Ne zaman evlendim lan ben? Hayır bu albümlere bakıp beni niye düğününüze götürmediniz yeaaaaa diye ebeveyne çemkirmeye benzedi. 
ne zaman evlendim ben? 
Acaba düğünde ne giydim? 
Yoksa nikah mıydı? 
Metal taç takacaktım acaba oldu mu? Saçlarım nasıl?
Bende converse giyen gelinlerden miyim? Allam neye benziyorum? Beyazlar bana yakıştı mı yoksa Hint keteni ya da ne bileyim bej rengi bir şey mi giydim? Şapka mı taktım oda nikahı falan mı oldu?
Sinagogda mıyım? Kilisede mi? Yoksa ova düğünü mü yaptık? Allam yoksa aşirete falan mı gelin gittim?
Halay çektik mi? Halaybaşı oldum mu? 
Kuzenlerle toplu fotoğraf çekilip herkes başka yöne baktı mı? 
Arkadaşlarım dedikodu mu yaptılar mı? Yapsınlar bak noolur yapsınlar, ben o kadar yıl nişandı, kına gecesiydi, düğündü saçma sapan bir sürü okazyona katıldım.
Eski sevgililerim düğünde mi? Ya da yemekte mi?  Panpalarım oynuyor mu? 
Her yerim yerimde mi?
Acaba Kerem yakışıklı mı? 
Evet 1 cümle üzerine 10 saniyeye yakın bir sürede bu gibi sorular geçti aklımdan. 

Sonra maili okumaya devam ettim, Keremle bir oğlumuz var Allah bağışlasın(abi bi de oğlum çıktı, hikaye giderek saçma bir hal alıyor, acaba Kerem'in 2. evliliği olabilir mi? Yani olsun ne bileyim hazır çocuk iyidir de acaba çocuk bana üvey anne tribimi yapıyor,  akşam eve gidince Kerem ile bu konuyu konuşacağım, olmaz böyle hemen bir pedagoga gitmeliyiz, çocuk beni sevmeli/mail zaten pedagogdan geliyor/ ) oğlumuz( bak görüyor musun nasıl da hemen sahiplendim) geceleri altına kaçırıyormuş, bunun nedeni ilgi çekmek olabilir diye düşünmüşüz bakıcısı da varmış, ama test falan da yapılmış ayrıca bombaya gel bizim bir de kızımız varmış!!!!! Ya bir trafik kazası falan geçirdim de memento ya mı bağladık, neler oluyor?
Neyse Allah'tan pedagog bir gerizekalıya anlatır gibi anlatmış da mail de kocamı, çocuklarımı falan tanıdım, tanrım bana bu nimetleri verdiğin içn sana şükürler olsun ahafstebdkrmfpgçbğgçölj. 
Lan!!!!!! Sonra baktım, kerem'in maline ooooooo şahane aynı şirketteyiz, sonra fotoğrafına baktım, valla güzel seçim yapmışım, aferin bana. Hem fotosu güzel hem title güzel, iki çocuğumuz var, vaniköy'de yaşıyoruz. 

Ama bu böyle olmaz kerem o çocukları biz mi yaptık? Ne zaman oldu? Beraber bisiklete bindik mi? Tatile gittik mi italya'ya? Roadtrip yaptık mı? Bana çikolata aldın mı? Çiçekler? Sarıldın mı sıkıca? sinemada? Yağmurda yürüdük mü? Sürpriz yaptın mı? Hiç sevdiğini söyledin mi? Pizza yaptın mı bana Kerem? Yatağa güller serptin mi? Doğum günüm Noldu mesela? Şarap noldu? Hastayken bana baktın mı? şarkılar çaldın mı benim için? İlgilendin mi kısaca? BENİM İÇİN NE YAPTIN KEREM??? Ben bunların hiçbirini hatırlamıyorum. Eternal sunshine of spotless mind! Ulan 

Sonra Kerem'i aradım, "sevgilim nasılsın?" Bak bu kadar zamandan sonra hala sevgilim diyorum görüyor musun? Tabii ki öyle olmadı resmi sesimi takındım iğrenç bir ikacı ses tonum vardır benim Bir perde değişken, Kerem bey Merhaba, ben Coco your lovely wife! Neyse işte ik'dan Coco sadece iş arkadaşlarım bana memoli der, bir mail gönderilmiş sanırım yanlış olmuş...
Efem Kerem'in de eşi hanfendi de bizde çalışmıyor muymuş, aaaaaaa, meğer mail adresleri karışmışmış daaaaa, bilmemneymiş deeeee, ooooooo Kerem bey kerem bey buna kim inanır!!! Neyse uzatmıyorum.

Mail karışıklığı işte, adamın her haltını öğrendik müdür olmuş ama çocuk tuvalete işemiyor, çocuklarınızı sevin onlara ilgi gösterin, çok çocuk yapıyorsanız da eşit dağıtmaya özen gösterin. Sonra karınızın maili bana geliyor!!

Aklım uçtu ya sabah sabah 2 yeni çocuk ne demek biliyor musun sen?


İlişki durumu: seni seviyorum! Bir shut up&kiss me deme yöntemidir bazen.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder