İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

31 Aralık 2013 Salı

Asgari ücret

Belirlenmiş lan, 846 mı ne öyle bir şey, harca harca bitmez, mesela şöyle bir saat alabilirim tek düşündüren seramik oluşu, renk olarak bu matlık arabada hoş duruyor da saat yani, gördüğünüz gibi beynim yandı.


Bu bir milli şaka arkadaşlar, simit yiyin diyen davarların akıl verdiği bir yapıda 846 ₺ye çalışan insanlarımız, hatta çocuk işçiler hatta bugün öldürülmedilerse eğer totalde yıllık 217 kadın cinayeti, zahmet olmasın diye istifa eden bakanlar, tecavüzcüler, ensest sapıklar, hırsızlar, dolandırıcılar, aynı havayı teneffüs ettiğiniz değişik yaşam formları.

Umarım hepiniz layığınızı bulursunuz.

Bunun dışında eve geldim, erken çıktım bugün malum yılbaşı, en büyük başarımı söylüyorum kimseye hediye almadım, hayvani bütçe yaptım, bekle bekle bu hafta kendimi hediyeye boğacağım haftaya da. 

Hepinize benden iyi dilekler. En güzel benim yılım geçsin, en çok ben seveyim daha çok ben sevileyim, başarıdan başarıya koşayım, siz de kıçınızın kaldırın bir şeyler yapın, fark yaratın, iz bırakın, valla. 
Boyundan öpmelik sevgili, hayırlı eş, mübarek gün ve gecelerde ne istiyorsanız ondan, Loto oynuyorsanız ikramiye, şan şöhret, kariyerse kariyer, eğitimse eğitim, olmadı çoluk çombalak, yurtdışı tatilleri, yurtiçi tatilleri, hep tatil, kafa tatili falan. 


Hadi Allah versin, başka kapıya.

Bir de Allah uçak kazası vermesin hacı, ne boktan bir şey bir bilsen, bana hep 13 Nolu koltuk düşüyor çarpma anında ilk 14 mortingen.

I'n memoriam'da büyük harflerle

COCO

şarkıyı canadian tenors söylesin hallelujah isterim, mezar başında hiphop çalacak zaten.



Tırnağım kırıldı yine, acım çok büyük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder