İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Aralık 2013 Cumartesi

Efsaneler ölmez, sadece çürür

Bak yıldızlar hala parıldıyor,

Bugün benim için çok değerli olan 2 dostum ile birlikteydim, sabah sabah sabahın köründe Boğaz'da uzun bir kahvaltı yaptık, konuştuk, tartıştık, güzel güzel yemek yiyip bol bol coştuk. Insanın saçmalayabileceği ve bunun için hesap vermek zorunda olmadığı birileri olmalı hayatında.

Neden? Demiyorlar mesela, ne yapalım, nasıl daha iyi yapabiliriz, neyi değiştirebilirize odaklı yaşamaktan bahsediyorum. Hatalarımız bizim için çok değerli, biz çok değerliyiz. Kuruçeşme'de yürüdük, parkın birinde benekli hindi desen değil tavuk desen hiç değil hayvanları kuçu kuçu bili bili diye çağırdık bizi sallamadılar. Oradan Ortaköy e geçtik hobbitler gibi yiyip 1 yıl sonra ne olacağını konuştuk, Küba tatil planı yaptık, olmadı en kötü şu eşşekli adalar falan, kimi götürsek, Coco sen şimdi yanında birini getirir misin? Arman ne yapsın Yunan birini mi bulsun, kvırcık ve future planları olaylar olaylar.


Dostum senin derdin nedir? Neden enerji süngerisin? Toparlan kendine gel. Sırf seni dinliyor diye insanların hayatlarından çalamazsın...

Ortaköy'den Beşiktaş'a yine yürüdük, ne olacak? dedi Arman, adım atacak dedim, zaten tamamen o olaya endekslemiştim, olmaz ise tamamen sona erecekti, haklıyım hacı dedim, haklıyım, haklısın dedi :) Entersandır onlar kaldı hayatımda superhero gitti, ne acıklı.

Girişimci olmaz benden hacı dedim, o enerji yok, yani potansiyel var ama çok komformist bir tipim, büyüyünce her şeyi asistanı yapan, havalı ve saçları beyaz Miranda Priestly olacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder