İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Aralık 2013 Cumartesi

Kpi'larınız hazır mı anam?

Canım, yılın sonu geldi, kendime keypiay belirliyorum ayağına önümüzdeki yılın wishlist ve Aralık ayına kadar başarmalıyım dediğimiz noktaları listeyelim, evet evet Plaza'da böyle şeylere de kpi diyoruz.


  • Yeni bir dil öğreneceğim,
  • Gelişmesi gereken alanlarımdan duygusal boyutta olan var hani yönetsel kararlar ile ilgili onu törpüleyeceğim,
  • Danışmanlık vs. Free stayla
  • Evropa'da assessor training falan şekil yapabilirim, gördüğün gibi bir belirsizlik var çünkü burada beklediğim başka bir poroğram var,
  • Öyle işte workshoplara falan katılacağım Hindistan'a gitmeden 3 saatte Hindistan'a gitmiş gibi yapma workshopı mesela, para bok zaten,
  • 1 konferansa konuşmacı olarak katılacağım, bu nokta biraz şey katılıyorum ama :)
  • 2 yeni ülke ziyaret edeceğim bunlardan biri kuzey Irak olmayacak,
  • Yeni bir programa yazılacağım,
  • Yılsonunda istediğim gibi gitmezse her şey yöneticilik ve eğitim alanında aksiyon alacağım, aslına bakarsan yöneticilik mi liderlik mi kısmını ağır sorguluyoruz bu ara,
  • Dans kursu vardı,
  • Bunun dışında daha fit olmak adına 5 millor kilo daha vereceğim,
  • Gardrobumu yenileyeceğim böyle minnoş minnoş elbiseler prenses topuzları falan, ay ensemde ben varmış benim,




  • Araba alacağım ve kaza yapacağım,
  • Yeni bir tv alacağım ama şu el sallananlardan değil acayip rahatsızlık veriyor o sensörlerin her boku algılaması,
  • Snowboard yaparken ayağımı kıracağım,
  • Şu izleyemediğim filmleri izleyeceğim, şu eski albümlerden bir kaç tane daha alacağım
  • Poffffff stratejik falan şeyler işte doğru yerde doğru şeyi söyleme ve bilgiyi paylaşma, pin kodu 9 falan,

  • Hııı bir de evlenmeye karar verdim hacı, bence ben de evlenmeliyim, bi' denemek lazım, tabii bunun öncesinde beni sevecek biri gerekiyor. Gördüğünüz gibi yine şahane kararlar aldım, zeka fışkırıyor.




Likörlü çikolata ile sarhoş olan kahramanınız,

Coco


2 yorum: