İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

29 Aralık 2013 Pazar

Bir kış masalı



Tam da böyle bir sabaha uyanmalık bir sabah, reçel yeriz, üzümlü kek yeriz, sıcak çikolata içeriz hatta çay bile, hıııı elimde çoğoş bir christmas çayı var.

Günaydın, bu sabah yine çok minnoş çok romantiğim, evet romantik bir insanım ben şüpheniz mi var? Seni seviyorum dendiğinde teşekkürler demiş olabilirim, nolmuş.

Öyle bir romantizm ki geçen gün direnişte hani gencin biri kız arkadaşını kucaklamaya çalıştı da kucaklayamadı kızı düşürdü elinden, hatun sinirlendi gitti ahahahahaha suyun kaldırma kuvveti bile o kızı kaldıramaz, ama gencin bu ütopik romantik davranışı 10 üzerinden 5'i hakediyor :)

Tabii ki bugün pazar ve ben çok yorgunum, cumadan bu yana yılı uğurluyoruz, yeni yıla merhaba diyoruz, ayyyyyy ne sinerji ne enerji, hayatımın en boktan meyhane tecrübesini yaşadım. Keşke İsmet Baba'ya gitseydik en azından kafam şişmezdi. Sonra evde devam ettim, ertesi sabah haliyle çok boktan bir şekilde uyandım.

Bazen insan seni seviyorum diyemez niye bu kadar karıştırıyorsun der, bol su iç ilaç içme der midene dokunuyor hassassın der, gerizekalı mısın kas gevşetici ile alkol alınmaz der mesela.



Sonra dedim ki ne kahvesi devam, kitap falan okudum ya, güzel bir uyuşukluk sonrasında dilim şişti sanırım, yanaklarım da uyuştu, ve yine çok neşeli bir şekilde şarkı söyleyip gülmeye başladım, asmalarda üzüm yosmalarda gözün! Biraz daha büyü de çapkınlıkta bıy bıyyy, çapkın erkek sevmem hacı, tiksinirim! en sevdiğim koltukta uyumuşum.

Telefonun sesine uyandım, yılın sonu gelirken Akbank personeli yine Coco hanım Allah korusun bir kanser olsanız, bir ölseniz, başınıza bir şey gelse özel sağlık sigortanız var mı isimli çalışmasıyla uykumu böldü, ben ses nedeni ile falan uyanınca çok sinirli oluyorum, nadiren sevdiğim biri olunca efendim canım derim, karşımdaki yetkiliye içimden Emma thompson yapmak geldi. Şekerim diye lafa girip " i have stage 4 metastatic overian cancer, there is No stage 5" dedim. Oooo shit dedi telefonu kapattı, sanırım bundan sonra aramaz, sağlık sigortası yapıldığında o yıl çıkan yeni hastalıklarınız bir sonraki poliçede kapsam dışı bırakılabilir, diyabet, kanser, artrit, ms gibi teşhiş konulduğundasempatik sigorta temsilcileri tavırlarını değiştirir, hele çağrı merkezindekiler falan poffffff, neyse yine şahane bir pazar yazısı oldu, beyin hücrelerim yerinde.
Filmi merak edenler için hbo-Wit, 2001, Dr rolünde Dr. Emmet Brown var :)

Yılın son pazar günü böyle şeyler konuşmayalım deyip klişemi ben de yapayım.

Şahane bir pazar kahvaltısı olsun, kar temalı yımşak şarkılar eşliğinde, keyifli ve de huzurlu, sevdiğinizle birlikte.

Mesela Nilüfer-kar taneleri
Mesela Adamo-her yerde kar var
Mesela Sting-until
Mesela the Beatles- i wanna hold your hand
Mesela mfö-ele güne karşı
Mesela nick cave&kylie minokü-where the wild roses grow
Mesela Andrea Bocelli-Nessun Dorma gerçi ben Luciano Pavarotti tercih ederim ama Şubat'ta geliyormuş kıçımı kaldırmaya üşenmezsem konsere gitmeyi oldukça istiyorum.

Evet, bu yazı bitsin de gidip 3 badem 7 ceviz yiyeyim. Sistemim arınsın, tanrım neden bu kadar ergenim?

Love,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder