İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Aralık 2013 Cumartesi

Bugün ıslanmaktan korkmuyorum

Ses Haydar abi gibi yine, uyandım ve elbette hava soğuk. Winter is coming.

Borozan gibi bana göre ve hatta biraz daha böyle devam ederse çay içmek zorunda kalacağım :( i hate my life.

Öküz gibi bir kahvaltının ardından(5 adet badem) biraz tv izleyip tabii ki belgesel izliyorum ne sandın, hazırlanıp dışarı attım kendimi. Yek yea ne sineması tamam mıyız? isimli filmi izlemeyeceğim, insan para verip ağlamamalı bence, hem benim ağlamak için yeterince bahanem var.

Taktım pompomu çıktım, var ya şahane bir soğuk var dışarıda, kendine geliyorsun... Islandım bir güzel, bazen ıslanmak gerekir bende taksiden kapıya gidene kadar ıslandım işte.



Kabine girip 12 elbise denemek benim işim, hızlıca alışveriş yapmak, uzatmamak, tahammül etmemek, zaman kaybetmemek, bir zamanlar bunun için fikir alırdım. Bu arada farkediyorum ki sırtımdaki o saçmalıklar hala geçmemiş, dur biraz daha içime atayım, doktor kontrolü şart bence beyni kompile aldırmalı.



Yes kendime şapka buldum.
Neyse alışverişi yaptım, go mongo'da yemek yedim, napim öliyim mi?
Çok yorgunum, dinlenmem gerek, malak gibi yatıp uyuyacağım, tatil gibi tatil istiyorum, avmlerdeki aile çılgınlığı korkunç deli mi bu insanlar?

Bak bu da kraliyet ajandası, evet.



Sen naber ya blög? İyi misin? Keyfin yerinde mi? Nasıl gidiyor öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan?

Ona küçük eldivenler alın, elleri üşümesin.

Hımf.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder