İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Aralık 2013 Perşembe

Bir insanın hayatından 8000 defa gitmek


Sıkıcı bir Perşembe günü işte, the originals falan. Bir karar vermem gerekiyor, ciddi kararlar almaktan hoşlanmıyorum.

*****
Belki benimle gurur duymanı falan bekliyordum, beni çok sevmeni, böyle salakça şeyler geçiyordu aklımdan, bırakıp gitmen falan değil, geçmişin hayaletine takılman ve sürekli onu düşünmene ihtiyacım yoktu benim. Tutunduğun acıyı bırak artık, ona çok anlam yüklemişsin, bir mit, bir masal olmuş senin için. Yanındakini görmüyorsun, yeni anılar yaratmıyorsun, yaratamıyorsun... Uf'larından öperim çocuk, benim de dizlerim çok kanamıştı...

*****

Ona starbucks'tan Türk kahvesi fincanı alın, mutlu olsun, hala böyle salak şeylere mutlu olabiliyorken...

Hafıza insanoğlunun lanetidir. Haydi unutalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder