İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

4 Aralık 2013 Çarşamba

Digital hr konferansındaki siyah elbiseli kız, bul beni(lütfen)

Pazarlama Zirvesi'nde Avea sunumu uykumu getirdi an itibarı ile. Always Connected olması fmcg nin işleyişini değiştirmiş, esniyorum blög. Baran Yurdagül diye biri konuşuyor, tam plaza türkçesi kullanıyor mmmhhhh.

O değil de; 
Digital hr konferansında kahve arasında gördüm elbiseyi, bak kızı değil elbiseyi gördüm.
Elbise çok güzeldi yahu, o sırada iki arkadaşımla sohbet ettiğimden soramadım da nereden, online mağazalardan baktım bulamadım, moralim çok bozuk. Yoksa network bahanesiyle sinsice gidip sohbet edebilirdim, öğrenebilirdim! 
Sonra kızı Kabataş-Üsküdar motorunda gördüm ama yine yanımda bir arkadaşım olduğundan öğrenemedim >_<

Tarif ediyorum elbiseyi siyah, kabartılı bir dokusu var, göbekte 3 pili, diz altında, bu kadar üzerine hırka giymişti, ve 3 sn görebildim :) ahahaha duyan bilen varsa bir el atsın, alışverişim geldi.

Xxx,

Hoho

2 yorum:

  1. tesadüfe bak hem fuayede hem de motor da yanında olan arkadaşın bendim =) ve benim yüzümden o elbiseli kız ile konuşamadın. sanırım kara kediyim =)

    YanıtlaSil
  2. Bana bir elbise borçlusunuz bayım :)

    YanıtlaSil