İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

22 Ekim 2013 Salı

Yeni bir iş yeni bir aşk yine gülecek bir neden lazım


Bu sabahın şarkısı olsun mu? Günaymadın bir halde uyandım yine bu sabah, uykusuz geçen bir gecenin ardından, noldo kuzum bu gece bir tek bana tuhaftı sanırım. Aniden gelen bir burun tıkanıklığı, gözlerden akan uyku ve buna rağmen uyuyamayan bir zombi! Zor günler biraz yavaş geçen günler.

Ruh hali: Merkür N'olur ne retroda ne de metroda geri gitme

Bu sabah sağ gözüm yaklaşık 2 numara bulanık üzerinize afiyet yastıkla bütünleşmişim ve de yüzümde iz çıkmış.


10 hafta var yılın bitmesine, ne diyorsun? Bu yıl istediğin gibi geçti mi? Valla benim geçti gibi eksik bir şeyler var tabi, hatta yılın fon müziği şarkılarından biri eksik bir şey mi var hayatımda? Ben 13'leri severim 2013'ü de pek sevdim açıkca söylemek gerekirse, bol goy goy yapıp kendimi kaybettiğim bir yıl oldu. Bu sıralar yıl bitiyor bir toparlan kendine gel, bundan sonra ne yapacaksın dönemine geçiş yapıyorum. Yine ciddi kararlar alıp sonra o kararları istediğim gibi bükeceğim, hayal kırıklıklarınız minimum olsun ciciler.

Bir İKcının 365 günü isimli blog çalışmam 14 Kasım'da sona eriyor tamam mı ya da devam mı kararı alacağım/başlangıç cümlesi 14 Kasım yoksa Eylül'den beri var o kadar şapşal değilim.
Yeni bir yön vereceğim kendime henüz bunun ne olduğuna karar vermedim belki de Singapur'a yerleşmek iyi olurdu, bir pişmanlık mı seziyorum...
5 kilo daha vereceğim.
Thor geliyooorrrr Thor geliyorrrrrr Thor'a gideceğim, hobbitlere gideceğim gördüğünüz gibi yine çok mantıklı planlar yapmaya başladım.
Konfor alanı dışına çıkmaya çalışacağım.
Yeni birkaç insanla tanışacağım.
Önümüzdeki hafta 2 yeni mülakata gideceğim, sonra pozisyon holda alınacak.
Kitaplarımı okuyacağım, izlemem gereken filmleri izleyeceğim, kış geldi dizi izleyeceğim, 90lar partilerine gideceğim, güzel elbiseleri giyip kuşanacağım senin önünden geçip sana bakmayacağım.
Yeni bir hobi bulacağım, zaaflarımdan ve bağımlılıklarımdan kurtulacağım(hahahahah  yine çok şakacıyım).
Seviyorsam gidip sarılacağım hatta koklayarak öpeceğim(abi seviyorsan git konuş bence).
Eşek şakası yapmayacağım, korkutmayacağım, ürkütmeyeceğim, salağa yatmayacağım.
Burnum akarsa o'nun koluna sileceğim, o kadar sevmek ki, benimle ilgilenmesine izin vereceğim :)
Tırnaklarıma kıyabilirsem keman çalacağım.

Bu kadar yeter şimdilik...

Motivasyona gel!

yeni bir aşk yeni bir iş
yine gülecek bir neden lazım 
yeni bir haber yeni bir kader
bunlar için bana şans lazım 
yeni bir duruş, yeni dokunuş 
tek tek keşfetmem lazım 
yeni bir hayat gerisi bayat
kendime yeni bir ben lazım
kendime yeni bir neden lazım

İlişki durumu: sevgilim olduğunda burnumu burnuna değdirsin ve gülümsesin, eskimo taklidi yapalım güzel burunlar bunlar


Hadi öperler,


Coco



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder