İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Ekim 2013 Pazar

Yenileniyor muyuz canım?

Çok üşüyorum dün gece 12 derecede bahçede oturunca..

Joseph ile buluşacaktık( Joseph hani yumurtalı patatese çırpılmamış yumurtayı ekleyerek öldürmeye çalışmıştı beni üniversitedeyken final çıkışı) 2 haftadır 19'unda istanbuldayım buluşalım, maçı izlemeye geliyorum ertesi gün new york uçuşum var diye başımın etini yiyordu. Bir yandan da aynı dönem okul arkadaşlarımızdan birini onunla tanıştırmam için yalvarıyordu. İşin enteresan tarafı kendisi mezuniyet sonrasında Amerika'ya yerleşti evlendi, kariyerine orada devam ediyor, o-ooooo by the way eşiyle evleri ayırmışlar...

Neyse, Cumartesi günü öğlenleyin uçaktan inmiş olacaktı sonra Nevizade'ye gidecektik, sonra o maça gidecekti Galatasaray maçına, e bu kadar önceden ayarlanmış bir organizasyon öldü galiba sesi çıkmadı(güncel bilgi az önce havaalanından aradı, çocuk gibi uyuduğum öğle uykumdan uyandırdı, özür diledi, bir sonraki gelişinde buluşmak istedi bence sebebi çöpçatanlık yapmayı reddettiğimden).

Melankolik bir şekilde bir yandan sıcak çikolatamı yudumlayıp bir yandan sosyal medyada insanlara bulaşırken telefon çaldı dün, o da nesi Ayliyn arıyor, alöööööööö dedim, dışarı çıkalım mı dedi, hemen dedim acil çabuk çabuk hızlı hızlı, zira normalde ajanda olayını bilir şaşırdı, önce yemek yedik sonra sigarayı bıraktığı için çok acil nargile içmesi gerekiyormuş boğulma pahasına da olsa istediği yere gittik, kendisinde bu aralar hem insülin direnci hem hipoglisemik bir zırva hastalık ayrıca nargile içmezse ölecek hastalığı var, bittabi bunların hepsinin bağımlılık ve psikolojik bir sorun olması konusunda hem fikiriz. :p Israrla bana testlerini yaptırdın mı, sen de bir şey var mı, acıkınca manyağa bağlıyor musun, emin misin, kilo verdin ama bozuk olmayasın, evlenmeyi düşünüyorsun değil mi? gibi birbiri ile çok bağlantılı sorular sordu. 

-Coco, evlencen di mi? Evlencen di mi? 
-olm eski sevgililerin hepsi evlendi yani neden olmasın ben de evlenirim herhalde,

Sanırım bazı şeyleri bazı şeylere bağlıyor, sanırım bazılarında haklı, şışşş hepinize söylüyorum buradan 
Açılın ben de evleneceğim bir gün(evlenemedi) yoksa arkadaşım düğünümde oynayamayacak, tanrılar kına gecesi istiyor. Nereye sipariş versek?






Arkadaşlarım arasında alameti farikam çok fazla boşanmış arkadaşımın olması, sizce de ilginç değil mi bu?( senin sevdiğin herkes boşanıyor/ bir üst level sana aşık olan herkes bir başkası ile evleniyor/ oww tanrım bu bizde bir aile laneti, teyzemi istemeye 24 ayrı adayın geldiğini, diğer teyzemin 3 kez evlendiğini, dayımın 14 kez iflas ettiğini anlatmış mıydım size? Ve eniştelerimden birinin adı Saldıray'dı.. şaka bunların hiçbiri olmadı benim teyzem ve dayım yok)



Efem Ayliyn yine boşanmaya karar vermiş...
Paralel evrende bundan 3 yıl önce, yine aynı gün onu sahilde bir Kafe'de yalnız otururken bulmuştum, öğlen yayınlanan İspanyolca pembe diziyi izleyip, sonrasında hava alma bahanesiyle dışarı çıkmıştım, o dönem işsizdim ve de her gün o diziyi izliyordum, çok ilginç bir diziydi.
Neyse boşanacağım diyordu, boşan dedim, seni mutsuz ediyorsa boşan, zor dönemlerinizde yanınızda birinin olması ve desteği çok önemli oluyor, tarafsız böyle dan!!! diye lafı dolandırmadan söyleyecek birine mesela dün o sağlı sollu salladı bana biraz kendime geldim. Sonra yani istemiyorsan boşanma ama senin profesyonel destek alman gerek ponki dedim yaklaşık 5 saat konuştuk bu arada kendisi psikolog tek başına bazı şeyleri çözeceğini düşünecek kadar da naif idi o dönemde. ;)
- Seni aradım, düşündüm şimdi diğer arkadaşlarımı arasam boşanmanın hüznü ve melankolisine kapılıp beni avutmaya çalışacaklar, sen en azından realistsin dedi. 

*******
Gururumu okşadı, hatta geçen Izy'nin ödevi içinde enteresan bir geribildirim almıştım evet evet bazen arkadaşlarınız sizin hakkınızdaki fikirlerini söylesin bırakın. Şanelman ile 10 ay 8 gün konuşmama kararı aldık, o da bana neden kimseye eyvallahın yok, neden bu kadar prensessin falan demişti onun açık sözlüsün deme şekli bu, bayadır görüşmüyoruz No more şehiriçi dencırıs drift çalışmaları.
*******

Aradan 3 yıl geçti, sorunların büyük kısmı çözüldü, bu arada kendi içsel yolculuğuna çıktı, profesyonel olarak çalışacağı alanla ilgili çalışmalar yaptı, telefonla konuştuğumuzda da pek bir şey anlatmadı bu konu ile ilgili. Önce benden bahsettik neler oluyor hayatımda neler değişti, as usual doan, sonny, aytu meseleleri irdelendi, hayata dair beklentiler ve kendimi bu kadar zorlamam ile ilgili her şeyi döktü masaya ben de ne kurtluymuşum anlattım da anlattım, bak panpa love is over there dedim. Onun zekasında sevdiğim şey beni zorlayıcı olması ego çarpıştırma sıkıntımız yok. 

Evlilik, travmalar, enteresan hikayeler, şok ve sonrasında yoluna nasıl devam edeceğini konuştuk. Boşanmaya kalkan birinden evlilik tavsiyesi almak ne kadar mantıklı:p Dedim ya çok boşanan arkadaşım var ve hepsi boşanırken bana tavsiyede bulundu evlilikle ilgili :) çocuğun velayeti konusunda kafası karışık olduğundan Atlas'ı aradım, siz nasıl yaptınız? bilmem ne diye anlaşmalı boşansın 6000 tl cebinde kalsın dedi, ben de ilettim.
Izy boşandıktan sonra eski eşi ile tekrar sevgili olmuşlardı ama mutlu sonu bulamadı onunla, boşanmalar travmatik ne diyeyim. 
Ayliyn'in ise şöyle farklı bir durumu var şu andaki kocası ile zaten ayrı evlerde yaşıyorlar fazla Amerikanvari retro fazla 60lar entellektüel hayatı gibi klasik Türkler için. Bundan sonrasında yine öyle bir şey yaşamayı düşünüyor. Evrene enerji yollayalım hadi hep birlikte Ayliyn'in 2. Kocası da kendi evinde yaşasın :) Vurmayın lan! Ne var, olmaz mı?

Bu noktada yavaş yavaş aklıma bir şeyler geliyor, lan, Atlas da buna benzer bir şeyler söylememiş miydi? Acaba ikisini tanıştırsam mı boşanmadan sonra? Hem Izy Nuri ile birlikte düzeyli beraberlik yaşamaya devam ediyor, dur ben bunu düşüneyim, Ayliyn'i Leyla diye kakalarım hem ikisi de çok komikler anlaşabilirler, hımmmm kendime yeni bir non-smart hedef buldum, evet. 

Sen bu değilsin dedi bana, sen bu değilsin, bu takıldığın konular, bu anlattıkların, bu sınırlar, bu duvarlar, 98'den beri tanıyor beni, dolayısıyla kulaklarımı 4 açtım, söylediklerini hazmetmeye çalışıyorum.

Ay lav bilişsel şeyler, bittabi sarafin de yardımcı oluyor.

Evet, kocaman bir tatil sona erdi hala yolda olanlar geri dönmeye çalışanlar var, keşke İstanbul'a dönmeseniz :) evden çalışıyor olmanın en güzel yanlarından biri de bu uzun dönemli izinlerden sonra saçma sapan pzt sendromu yok depresyon vs'den uzak kalmak, dolayısıyla kafa şişmemesi, topluca ekiple tokalaşıp-öpüşmek zorunda kalmamak ya da sıkıcı olan işine tekrar geri dönmemek. Bayram sayesinde istemediğim kadar sosyalleştim bir sürü insan tanıdım, hatta neredeyse bir çöpçatanlık hikayesine kurban gidiyordum, bunu anlatacağımı sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz monşer. 

Ne diyorduk? İşinizden mi sıkıldınız, değiştirin, pazartesilerin hiç suçu yok :)



Love you guys,

Xoxo

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder