İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

4 Şubat 2014 Salı

Küseceksen Oynamayalım


 Uzun süredir ruh hastası tiplerle çalışmıyorum.

Bu ağır mı geldi? Peki şöyle anlatayım çok sayıda organizasyonda çok fazla insanla çalışma fırsatım oldu, biliyorsunuz ben aslında PR kökenliyim, onun dışında ilk işimi falan da anlatmıştım bir ara...
Aynı şirkette sürekli çalışmayınca yani temporary olayları, uzun dönemli stajlar bilmem ne aman neyi açıklamaya çalışıyorum, 10.000 artı yapılarda çalıştım geçtiğimiz yıllarda, görüşülen aday sayısını da ekleyelim ooooo şehrin yarısını tanıyorum :p.

Örneklem geniş olunca dokunduğun kişi sayısı ve çeşitliliği artmaktadır, ay çok bilimsel oldu yine. 

Mesela burnunu karıştıran yönetici, kaşıngaç yönetici, toplantıda sapıtan kendini elleyen iç denetimci, sabah giydiği bluz için iltifat etmedin diye küsen kübik iş arkadaşı, teşhirci-memelerini sergileyen IT yöneticisi, mini etekle kurumsal koda aykırı gelen isyankar satışçı, çocuğunun salya hikayeleri ile ilgilenmediğin için proje uzatma zamanı iletişim kurmayı reddeden yönetici, alıngan iş arkadaşı, ölçüsüz şirket arkadaşı, eğitimde kanka olup dm'den yürüyen bölge satış müdürü, ayağını kaydırmaya çalışan motor ekip arkadaşı, ofis eşleri( hadi ama bu kavramı biliyorsun, aslında başkaları ile evlidirler ama çalışırken birbirlerinin yörüngelerinde olup ortak karar alırlar, No mokoko durumundan bahsetmiyorum o başka)...

Biz burada iş yapıyoruz sinyorita!!

Olayımız belli, iş, günün nerede ise 10 saatini birlikte geçirdiğin insanlar, servise biniyorsun günaydın ile başlıyorsun güne, güvenlik alanından geçerken ofis kimliklerimizi bürünüyoruz, biraz önce arkanda horlayan adam giriş kartını okutuyor ve 30. kata gidebilmek için asansör sırasına giriyor, sabah akşam maçtan bahseden adam var ya hani sarışın yürüyerek aşağı iniyor servis merdiveninden çünkü kahvaltı alanında görevli, evet başlıyor sınıfsal ayrımımız...

Küserek iş mi yaptırılır? Trip atarak iş mi yaptırılır, o kadar eğitim boşa mı gidiyor? Anlamıyorum, iş yapmak yerine küsen insanları anlayamıyorum, belli ki ilgiye muhtaçlar, bu kadar sıkıldım. No ben Business is just Business bir yerde çalışıyorum, tanrılara şükürler olsun.


Hadi Titicaca Gölü'ne gidelim sevgilim, endemik bitki örtüsüne falan bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder