İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

4 Haziran 2014 Çarşamba

Çöp Management



Yes, eğitimler, eğitimlerimiz... 

Eğitim türlerinden girecektim konuya ama salla, outdoor eğitim anlatacağım size bir gün lakin bugün değil,


Pazartesi günü yine sabah karga bokunu tüketmeden çıktım yola, oraya giderken denizi göreceksin şaşırma diyerek, tebaaya bulaşarak geçti yolculuk. Bu Pazartesi mülakat günüydü a dostlar, uzun saç "şöyle direktörüm, böyle direktörüm" diye saçmalarken bir yandan, toplantı öncesi egosuna indirilen bir Kılıç darbesiyle toplantı salonunu bir assolist gibi terk etmesini sağladım. Ama bu bir başka hikayenin konusu.
Salı tatil, Çarşamba-Perşembe mesleki organizasyonlarda fink atma, Cuma-Cumartesi antin kuntin eğitim, pazar davar gibi yatma  Pzt- şehirdışı mülakat(son anda çıktı) salı belki ofisi görebilirim.


Tarçın'ı biliyorsunuz, arada beni sarsıp kendime getiriyordu, Mordor da oturma kemiklerimin üzerine oturup unutma egzersizi falan yapıyordum, minnoş bir şekilde yoksa sarsılacak olsam ihtiyacım olan mesaj kutuma bakmak olur. 
İşe ilk başladığımda eğitimleri tasarlıyordu, bana da tavsiye etti, "ya, senin bunu kesin alman gerek!!!! Adam yıkılıyor, yıkılıyor derken dünya ahret bacım olsun ama enerjisi muhteşem bir şeyler değişecek hayatında ve bunu fark edeceksin" dedi. Okeay dedim, zaten saçma bir dönemden geçiyordum, "neden olmasın?" diye düşündün.. Seçtim katalog eğitimimi bir daha da bakmadım Nisan ayına kadar, ertelendi yeni tarihin gelmesini bekledim. 

Neyse sabah şöför aldı, bu noktada bir parantez açayım, zaten ehliyetimi kaybetmiştim, ayrıca şirket aracı kullanmıyordum, ayrıca şirketin politikası uçak verirse uçak, helikopter verirse helikopter kullanacağım henüz moleküler transplantasyon kullananı görmedim ya da astral seyahat etmemi isteyeni. Bakarsın bir gün guru olurum minnoş.



"Sokarım lan bu zen haline iç huzur falan istemiyorum ben!" demiyordum. Adam çok yakışıklı, çok şapşal bir mutluluk halinde, güzele de bakmak sevap zaten, gülümsüyor ve oda aydınlanıyor öyle bir tip. Ayyyyy uzun zamandır başkaları ile ilgilenmemiştim iyi geldi, Nepal'den gelen bir ipek yumağını elime alarak başladım, bugünden ne alabilirim, yeni ne öğrenirim diyordum, sonuç olarak 3 yaşından beri okuma yazmam var 10 yaşına gelmeden Tibet mibet okumaya başlamıştım bunu daha önce anlattım ama yaaaaa. Benim olayım bilgelik değil, dünyevi zevklerden hala zevk alıyorum ve bunu yapmaya devam, belki konsantrasyon için meditasyona yönelme belki dünde ve yarında kalmak yerine an'da daha fazla zaman geçirme biraz da içsesimi susturma. Sevgi? İçimiz de içimiz de mmmmhhhhh.

Karanlıkta ses çıkarmadan 13 kişi sıralı bir şekilde dizilme mi dersin, güven testleri mi dersin, yeni tanıdığın birine onun hakkındaki düşüncelerini söyleme... Ayağa kaldırdı hepimizi farkındalık için bir şeyler yaptırdı, sonra yerlerimize geçtik, şimdi gözlerimizi kapatıyoruz, şimdi çok kızgın olduğunuz birini düşünün, ha ha ondan kolay olan ne var? Tek bir kişiyi aklıma getirmem yeter de artar! Şimdi ona neden kızdığınızı size yaşattığı duyguları düşünün... Olm kulaklarıma kadar kızardım, abowwww. Neyse sonra an'a geri döndük, ne oldu hacı dedi? Anlattım. So, bırak dedi, ok dedim. İşte bunun gibi şeyler.

İş yaşamında başarı, konsantrasyon, kafamdaki çöpleri metan gazı patlaması olmadan yok etme gibi şeylerin üzerine çalıştık, sonra bu dünyadaki görevimin bilgelik, dönüştürme, öğrenme ve öğretme falan olduğunu söyledi, numeroloji falan olm. Telefonda ses tonun farklı 4 rakamı bize bunu söylüyor, 3 tane 1 görüyoruz özgürlüğüne düşkünsün(ayyyy negzel falcı gibi bişi bu), 9 sayılar evreninin son halkası, zirvesi K2'si dünyaya geliş amacın, ayrıca enerjin çok yüksek(ay evet, mıymık mıymık oturamıyorum doktor bey), yapılan bir testte enerjim ceo seviyesinde çıktıydı da eski yöneticim bozulduydu, neyse moruklar 6 rakamı ile yaptığım işten keyif almaya çok düşkün olduğumdan neredeyse beni hedonist olmakla yargılayacak diye düşündüm lakin bu benim challengeımmış. Daha çok var da hepsini burada anlatamam ama neden böyle olduğumu çözdüm sanırım.

Düşünerek kendine acı çektiren tek varlık, insandır. Al canım bu da sana qapaq olsun.

Now you are free.





Big picture manyağı kahramanınız,

Coco



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder