İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

11 Şubat 2017 Cumartesi

Aday Deneyimi-Halkbank

Nasıl da gözden kaçmış bu çalışma, nasıl da Halkbank'tan beklemediğim bir hareket, şaşırdım. Aday deneyimini paylaşmışlar, hoş buldum.
Kişisel deneyimimi aktarayım bu arada; biliyorsunuz aralıklarla ehliyetimi kaybedip yeniden çıkartmak için başvuru yapıyorum. Arada ehliyeti buluyorum, arada komple gidiyor. En son dişçide düşürmüşüm geri dönmüştü, hah ondan sonra bir kez daha kaybettim, arabaya bindiğimde çantamdaydı, balo salonundaydık, eğlendik bitti, gece tekrar bindiğimde yoktu so başvuru yaptım emniyete, randevu almak falan ayrı bir dert, bankaya harç ödemek için gittim. Aklınız varsa siz de gidin, bir kere aşırı tenha, yetkilileri de aşırı ilgili, bankadan sıkılmadan ve hızla çıkmanızı sağlıyorlar. Bence bu yazıyı yazdığım için hesabımda tatlı bir hareket görsem hoş olurduaskdalsjdl. Banka işe alım süreci bir yönüyle keyiflidir, daha köşeleri olan aklı başında işler yaparsın ta ki bölge müdürleri adaya mantı nasıl yapılır diye sorana kadar ama bu başka bir hikayenin konusu.
Buyursunlar, aday dilinden ve gözünden İşe Alım Süreci;



1 yorum:

  1. Özlenen, beklenen hareketler:) Başarılı paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil