İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

15 Mart 2013 Cuma

işe girerken tamamlanacak evrak listesi vol.2

şimdi evrak hazırlama günü maliyeti çıkarıyoruz, mini mini birler için bu hesap, ticari sicil kaydı falan istemeyen  sıradan bir pozisyon için. sabah kalkıyoruz şunları yapıyoruz;


  • fotoğraf= 8 adet 12 ytl
  • muhtarlık, bir bahçe kadar yakınsa yol ücreti ödemezsin, nüfus cüzdan sureti 5 ytl, ikametgah 5 ytl, ev adresin yanlışsa git mal müdürlüğüne söyle diyorlar,
  • sağlık raporu, bundan kelli işyeri hekimleri yapacak ama en yakın verem savaş kliniğinden 15 ytl küçük  filmli rapor, 25 tl eşek kadar filmli raporu alabilirsin, röntgenci teyze çok espritüel oluyor,
  • oradan adliyeye gidiyoruz, çat bir varıyorsun adliye taşınmışşşşşşş, bana haber vermediler karikatüründeki gibi kalıyorsun dımdızlak,
  • sonra adliyede dilekçe ücreti ödüyorsun 1 ytl, ben iki tane aldım outsourceum malum 6 ay içinde yeni iş bulacağım diye kesin eminim yani allahın kartal'ına bidaa gidemem,
  • sonra sıra numarası alıyorsun, sabıka kaydın veriliyor, uzatıyorum 100 ytl almıyor veznedeki kız, meğer ücret alınmıyormuş bu işlemler için artık, (not: kızı bir yerden tanıyorum görsel hafıza fil, bizim liseden bu kız, konuşuyoruz, gitmeden önce yeni adliye ile yorumlara bakmıştım, ergonomik değil falan demişlerdi, gerçekten çok saçma bir yapı, park yeri zemini eğimli, girişte lobide çirkin bir kalabalık, ayrıca çalışanlar da memnun değillermiş hem yeni organizasyon yapısı hem de havalandırma berbatmış, fak the sistım diyor iyi günler diliyorum kıza),
  • sonra kırtasiye buluyorum diploma fotokopisi, ehliyet fotokopisi(kan grubu nedeni ile hani yazıyor ya, sonra), nüfus cüzdanı fotokopisi, banka cüzdanı fotokopisi 2 ytl
  • askerlikle ilgili bir durum söz konusu değil, israilde de değilim o nedenle es geçiyorum, eh işte tamam gibi,
  • yol içinde sanırım toplu taşıma ile 30 falan harcıyorsun işte, istanbul kartın varsa o daha da az olur,
  • minimum 40-70 arası işte kaça olur hacı dersen 40 evraklar için kalanı da yol için.
*çalışma belgesi falan ayrı tutuldu

sonra evrak teslimine gidiyorsun, iyi bir personelci evrak teslimi için saat verir ve ona mutabık kalır, sen ofisine gittiğinde toplantıda olduğu için bi'kaç saat bekleyeceksiniz cevabını vermez asistan, böyle dingillik olmaz.
ayrıca iyi bir personelci süreli iş sözleşmesini belirsiz süreli olarak düzenlemez aday için, ayrıca iyi bir personelci sözleşmede imla hatası yapmaz hayır coco'yu düzgün kodlayamamasından bahsetmiyorum, ayrıca iyi bir personelcinin yerine evrakları getiren diğer yetkili abla öyle ağız burun eğmez, bekliceksiniz yöneticim toplantıda imzayı ne zaman alırız bilmiyorum deyince çok pis, lanet, habis bir yanım vardı o çıktı meydana, sen benim kim olduğumu biliyor musun densizliği değil, senin yabancı dilin türkçe galiba şuursuzluğu'ndan bahsediyorum. telefonda geleceğim saati bildirmiştim, "programım uygun değil acil, vakitlice, çok acil, karıkoca ok bir şekilde gitmem gerekiyor, daha kurtaracak adaylarım var" dedim.
power of iş aşkı






POROĞRAMIM UYGUN DEĞİL












o noktoda sözde kurumsal danışmanlık şirketi çalışanı kendini kaybediyor, önce imzalayıp uzattığım kağıdı almıyor, elimde öyle bekliyorum, bu arada sözleşmeyi bir oda ortamında paylaşmıyor, bildiğin lobide dosyaların sıralandığı duvara karşı dolaplar var ya orada imzalıyorum, rezilliğe gel egcekütiv çörchmüş, kıçımın executiveleri.. kolları birleştirdi, boyu benden kısa ama bana tepeden bakıyor, cüceliği kurumsal bulmadığımı söylemiş miydim? ağız, burun, mimikler,

 tanrım ağzının ortasına çarpacağım birazdan, imzalatamadığı sözleşmenin 2. nüshasını zarflardan birine koyup bana veriyor, posta ile gönderin diyorum, ödemeli yani, hani sizin cebinizden olmasın, gururlu, olmaz öyle diyor ama imzasız halini veriyor, tey allam.












neyse kişisel servetime servet katacak olan bu proje için tüm saçma prosesi tamamlıyorum, coco has left the building iken telefonum çalıyor..

outsource bir kuş, farklı evet







geçmiş tıp bayramınız kutlu olsun kardeş


bana bir halaybaşı verin dünyayı yerinden oynatayım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder