İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Mart 2013 Salı

Dikkat ikacı çıkabilir

İş bu yazı; Hayati Arpacı'nın sohbeti sonrasında çıktı.

İş çıkışı spora gidiyorum haftanın 3 günü, hayvani bir program yapıyorum, wrahhhh waheyyyy falan gibi böğürüyoruz, normal insan gibi değil antrenmanlar, hacivat nasıl soğuk, yanaklarım kırmızı, egzersizden dolayı midem bulanıyor.

Neyse servisteyken başka bir lokasyonun servisini kullanıyorum, Niyazi bey şöförümüz, her gün yoklama yapıyor. Değişik bir amca.

Neyse ofisten çok da Uzak değil aslında ama o soğukta yemiyor yürümek, işte geçen akşam bindim yine oturdum, lecarnitin zımbırtısı var onu içtim aslında o da saçma hiç gerek yok... arabaya 2 tip geldi şirketten birini bulmak için bayağı mesai harcamıştık.

Geçtiğimiz yıl bir anket formu hazırladık, üzerinde gülücükler var, ayrıca birkaç soru. İşte sektörden tanıdığı şirketler, mülakat deneyimi ile ilgili sorular, ıvır zıvır, sonradan onları grafiğe aktarıyorduk falan.
Genelde yeni şeyler yapmaya çalıştığımızda ya da yönetimin isteklerini şirkete aktardıktan sonra servis ya da tuvalet konuşmaları daha da renklenir. Herkesin en büyük konsörnü maaşlar, zam dönemi, performanslar, terfi mesajları, hediyeler.

İkadan haber almaya çalışırlar, çıkarım yaparlar, sonra koridor efem yayını başlasın.

Ceyda ile konuşuyorduk sonra telefonu çaldı. Ve sonra it'deki cengâverin sohbeti bayağı yüksek sesle konuştuğundan ve kulaklarım radar olduğundan duydum, "ya bi'de soruyor abi, yok sektörden bildiğiniz şirketler?" "Sanane gerizekalı, gülen suratlar, yok nereden tanııyormuşuz şirketi?" "Sen o gönderdiğin hediye yerine parasını verseydin bana" " bir de mail göndermişler"...

Derin bir nefes aldım, gözlüklerimi çıkardım, koltuğa koydum, araba seyir halindeydi, yani ışıklarda durmuştuk ama, ellerim gömleğime gitti ve düğmelerime asıldım, alttan süper ikacı kostümüm çıkacak, öyle hayal et " ne diyorsun sen gıbış!!!" Diyordum ki araba hareket etti, ben bir uçtum...demeye süperkahraman dilim varmıyor.
Şaka lan uçmadım, geçen havaalanında kayarak uçan da ben değildim;(

Neyse toparlandım ve hiçbir şey demedim, servisteyim hacı, spor yapacağım ben yeaaa, dönüp sakin bir şekilde neden yaptığımızı anlattım, bir sonraki ışıklarda ineceğim için gözlüğümü aldım, iyi akşamlar dedim, indim. O surattaki ifadeyi seviyorum, attan düşmüş sonra da eşekten düşmüş olan ifade.

Hani Vektör projenin uzamasını bana anlatırken büyük yöneticimizin haberi yok demişti ama ben sözleşme uzatma imzasına koridorda fotokopi çekerken şahit olmuştum ya, ona da söylemiştim, o ifade işte, hani arkamdan konuşulurken tam da üzerine gelme olaylarım uuuuuuu beybe:)

Eğitimde başıma geldi geçen yıl, ikadan olduğumu bilmeyen bir orta düzey yönetici işkembeden sallarken, sözü bittikten sonra herkesin içerisinde salon kadını kimliğimi bozmadan söylemiştim " bu sözleriniz bizi çok üzdü, keşke böyle düşünmüyor olsaydınız"

******içses: gerizekalı/ göt oldun lan!! Herkes sana bakıyor, yanaklarında oluşan allık grekoromen yüzünden değil!!! Luuuuusıırrrr)***** U fucking idiot

Ölçülü olun biraz yeaaaa

Tamam ıka ajan değil, saçma sapan bir getto ortamı yaratacak değiliz ama, demek ki anlatamıyoruz kendimizi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder