İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

22 Ocak 2014 Çarşamba

Arkadaşlar hazır mıyız? İK ZİRVESİ

Evet, daha huzurlu bir dünya için? Daha aydınlanmış bir ik için?

Ben hazırım ajandamda o gün boşluk olsun diye yıllık takvimi öteledim olm aynı günlere denk geliyor diye 1 ve 3. Haftalara koydum mülakatları fixledim, olm ne çakalım var ya. Yani hiç bir bahane kalmadı önümde gayet hazırım, o gün bir uçak düşmezse, grip olmazsam, üvey kardeşlerim gidip beni evde bırakmazsa, hayatımın aşkını bulmazsam, ve tabii ki ayağımı kırmamış olursam falan gayet zirve mode on. Süper kahramanların da kendilerine zaman ayırması gerek, ruhunu beslemesi, küçük küçük isyan etmesi, ona küçük PROVOKATİK likler yapın.


Hımmm biz yine şirkettekilerle gidiyoruz, ne? Sizin şirketiniz sizi götürmüyor mu? Muhteşem ile bu konuşmayı yaptık geçen akşam, eski yöneticim vektör ve geri kalanlar Coco nasıl sürekli zirvelerde yani nasıl diye soruyorlarmış, hatta yemekte karşılaştık yüzüme karşı sordular bu soruyu, ya dedim bir zamanlar fakir!!(hııı çok) ama gururlu zirvelere göndermediğiniz bir Coco vardı ya, hıııı işte öyle.

Mesela vektör'den sonraki yöneticim yazılardan birini mail olarak paylaşmıştı habersiz o güzel olmuştu, olm hayat çok eğlenceli lan ya da benim kafam çok güzel.


Sen Bu satırları okurken okuyucu,  ben mide fesadından bayılmış olacağım, burnuma kadar kebap doluyum. Evet yine şöför alacak onun hüznü var içimde, gün güzeldi, hava değişimi nedeniyle boğazım kurudu 4 olumlu aday ile eve dönüyorum.

Ruh hali: Open your heart, i'm coming home

Uçak düşerse arkamdan bi' fatiha okuyun, zahmet olmazsa 3 gulfü 1 elham, hadi bakayım.

Ailenizin imamı,

Tellori Coco Hazretleri



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder