İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

11 Mayıs 2014 Pazar

Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Anne





Annem bir gün ayağına dumble düşürdü, biz de Laertes ile onu acile götürdük, tekerlekli sandalyede giderken şimdi düşse ne olur falan derken, rampa gibi bir şeye denk geldik, annemiz öne doğru fırladı, neredeyse düşüyordu. Ama biz refleksleri şahane çalışan iki zebani olarak kendisini havada yakaladık(şimdi apronda neden uçaksız uçmaya çalıştığımı biliyorsunuzdur). "Ne canavar çocuklarsınız" diye sitem ederken bir yandan diğer yandan dumble ayağına neden düşüğünün açıklamasını yapmaya çalışıyordu. 

"Alien da olsanız benim çocuklarımsınız" diye severdi bizi.
Üniversitede zehirlendim geceyi hastanede geçirdim, ertesi gün aradı "Coco, Noldu sana" diye yok bir şey dedim, yemedi, rüyamda gördüm sana bir şey oldu falan dedi, en sonunda anlattım, ya zehirlendim önemli değil falan,
Bir gün Laertes'in görmüş böyle rüyasında yılan mılan, bir lokasyon da belirtti, Laertes'in kafasını yardı adamın biri-silahın kabzası ile-o akşam hem de bahsettiği noktada, yeşil ışıkta karşıya geçerken bizimki,  adam arabayı üzerine sürmüş, meğer o gün tahliye olmuş falan, hastaneler, kan, dikiş...
Aman zaten deprem görürdü rüyasında kilise görürse yabancı medeniyetlerde cami falan görürse biz de olurdu o gün ya da gece...
Göğsünde kist oluştuğunda operasyona gidip, geldikten sonra hiçbir şey yokmuş gibi davranan oydu, bankanın asistan hizmeti dışında ev kazalarına karşı kendini sigortalatan, açıklamayı da "ama ben ölünce size xxxxxx tl kalacak" diyen neredeyse düşerek öle yazan da oydu.
Bir gün eve geldiğimde kendisini güneş gözlüğü ile yemek yaparken bulmuştum, "hayırdır Ray Charles?" dediğimde önce göstermek istememişti ama öğlenleyin bir operasyon daha geçirmişti, göz kapakları düşüklüğü nedeni ile sağlık sorununu giderdiğini söylemişti, 12'de muayeneye gidip 1'de operasyona girip 3'te eve gelmiş sonra da yemek yapmıştı.
En zor olanı, malign melanom olup olmadığını öğrenmek için yaptırdığımız testin sonucunu beklediğimiz zamandı.

Sonuç olarak annem sakar bir insandı.

Yes, bugün anneler günü, 


Annesi olmayanlar Barış Manço'nun üzmeyin sakın annenizi isimli şarkısını dinleyip ağlayabilir,
Siz hiç yatağın bir tarafını boşluk bırakıp yanında o varmış gibi uyudun mu? diye özlü söz paylaşabilir,
Yapmadığı şeyler, almadığı hediyeler, söylemediği sevgi sözleri, jestler falan için denyoca pişmanlık duyup vicdanını hafifletebilir, çiçek miçek alırsınız işte, çikolata gönderirsiniz, brunch falan yaparsınız. Her şeyi bir güne sığdırıp geri kalan 364 günde öküzlüğe devam edilebilir.

Geçen sene de söylediğim gibi, annesi olan küçük altın taksın annesine.

Bundan sonra Özcan Deniz dinleyeceğim, sokarım rafine müzik zevkime, insan müzik zevki yüzünden laf yer mi ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder