İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

15 Ocak 2015 Perşembe

Gelecekteki Sevgiliye Mektup

Bugün de aramadın aybolmuyor mu?






Sen naber yea, neler yapıyorsun? Oldukça iyi bir gün geçiriyorum, değişik sürprizler, dostlar, arkadaşlar, telefonlar, mesajlar, mesajlar, bol pasta, bosbol çiçekler ekseriyetle orkide aldılar bu yıl. Akılda kalanlar ve içimden geçenler. #cocoday i bu sefer 15'inde kutladık her yıl başka bir güne denk getiriyorum, oğlaklık güzel.

Sanırım o kitabı yazacağım, yani bazen yazarım diye düşünüyorum sonra salla diyorum böyle iyi, gerçi teklif geçen baharda geldi ama biliyorsun kafam çok dolu. Aslına bakarsan son 2 haftadır gördüğüm rüyaları hatırlayabiliyorum bu da demek oluyor ki kafam boşalmaya başladı ve yine fantastik rüyalarıma geri döndüm, artık uzaylı ajanlar topuklarımı yıldız şeklinde kesebilir lazerle hem de Sirkeci'de tüm insanlığın ortasında, başbakanla hastane odasında toplantı yapabilirim, okuduğum fantastik kitapların etkisinde kalabilirim, ellerimi iki yana açtığımda Storm gibi rüzgar yapabilirim, onun düşüncelerini okuyabilirim...
Yoğun tempoda çalıştım, insan gibi çalıştım ama üst düzey yönetici gibi çalıştım, sabahları erken kalktım, 5'te uçağa bindim, 7'de toplantıya girdim kahvaltıda süt içtim... 

Previously on hr kronikleri 

Kitap teklifi aldım, yaz yayınlayalım dediler, bu blogun kahramanının yaratılma nedeni kitabın yayınlanması ile sona erer belki.
Güzel filmler izledim, birkaç kitap okudum.
Sağlıklı bir ilişkim olmadı bu yıl, kimse beni sevmedi, u know Diego...
Ekşın yapmadım demek değil bu tabii, camon evlenme teklifi de aldım, neyse konumuz bu değil.
4 kilo verdim tekrar Aylin ile çalışmaya başladık, uyuz bir test yaptı ve bazı şeylere intolerans geliştirdiğim ortaya çıktı so pirinçten ekmek yapıyorum U know çok iyi bir aşçıyım hadi ama dalga geçmiyorum, lisans zamanı Coco Hell's Kitchen'ın 15 kişilik Cuma Yemekleri oldukça ünlüydü. 1 yıl boyunca 15 aç üniversite öğrencisine yemek hazırladım, bulaşıklar onlara ait bazen yetenekliyim.  24 yaşımda takılıp kalmam geldi aklıma, o yıl benim için çok zordu, en yakın 2 arkadaşım geçiş yapmış, Sonny ile ayrılmış 135 metrekarelik 4 odalı bir evde yapayalnız kalmıştım. 4 tane dersim vardı ve ortalaması 100'dü, insanlar benim evimde benim notlarımla ders çalışırken ben konsere ya da tiyatro gösterilerine gidiyordum. Pate o dönemde çok farklı olduğumu hatta "Cem Yılmaz'ın oynadığı merhaba merhaba Ajda Pekkan ne o gerginsiniz bugün" reklamına bile gülmediğimi söyler, Cem Yılmaz'ı çok severim de. Yani ilk kez kendimi kapatmadım, shut down olayı ilk değildi belki son olurdu, içimdeki phoenix havalanacak ve her seferinde daha ışıltılı bir şekilde dönecektim. Oyundan 12 gibi dönüyordum eve sonra uyuyordum 3 gibi uyanıp evdeki sefillerin ders çalışırken yemeleri için risotto, kıymalı börek olmadı fesleğenli domates soslu ekmekler pişirip geri uyuyordum. Ve o zamanlar 38 beden kıyafetlerim vardı. So belki intolerans kendi kendime geliştirdiğim bu karbonhidrat bağımlılığından kurtulma zamanı şimdi idi.
2 sunumda benden+blogdan bahsedildi, çok mutlu oldum.
Evlilik teklifi aldım, yüzüğü kabul etmedim, teklifi de kabul etmedim, höefhhh ben her yıl teklif alıyorum zaten akıllım, konu bu değil, iyice okuduysanız yazmayacağım bir kez daha.
Bana güldüler, yazılarıma güldüler, bana hep gülüyorlar böhühühühü, yek yea mutluyum, iyi şeyler oldu.
2 kez soğuk algınlığı 2 kez larenjit geçirdim, burnum falan tıkandı, you know.
132 kez uçağa bindim, bir o kadar gün otelde konakladım.
XYZ adet(adet mi çüş) aday ile görüşme yaptım.
XZY tanesinin işe girişi gerçekleşti.
XZ ilan kapandı.
XZYA cv incelendi.
XY saat eğitim verildi.
X zirve/kongre/konferansa katıldım, X sayıda konuşmacı olarak yer aldım.
X kişiyi hayatımdan dehledim, kayıplarımız oldu.
XY kişiyi mute'a aldım, kafamı şişirdiler, onlar da beni aldı.
X toplantım sıkıcı ve kötü geçti.
X kişi öldü çalışanlardan, üzücüydü.
İşe aldığım XY kişi yaralandı...olm ben onları trafik kazasında yaralansınlar diye işe almadım yea...
Mct-İK Zirvesi'ne davet edildim.
Reklam gelirlerini büyükanneme verdim, yes blogdan gelenlerle kira ödemek, kıyafet almak falan mümkün, ne demek ben kira ödeyemiyorum...
Peryön Coco'yu tanıdı like İsveç'in Filistin'i tanıması gibi.
Digital HR konferansına ve HR Dergi Zirvelerine katıldım, hayır hayır dinleyici olarak.
Bruncha davet edildim, hep yazılar yüzünden oldu bunlar.
Content Marketing var bir de. 
Gugıl pılas'ta 1 milyon 4 yüz bin görüntüleme oldu, tenk yu guys, i love you so much. Ve tüm bunları şuursuz bir şekilde yapmam emin olun başarı olarak tanımlanmalı, hayatta kalmam bile tesadüf.

Alexa'da  sağlam zıpladım.
Ekşi'den Otis Ağabey:) (Neyzen'in bugünleri görmesini isterdim), Hürriyet'ten Kanat Atkaya ve Zeynep Mengi follow etti, oldukça mutluyum anlatamam.
İkea'da bu yıl evlenme kararı veren çok yakın bir arkadaşım için çeyiz baktım, evet.
Kendimi sıklıkla yolda, koridorda, starbucks'ta şarkı mırıldanırken, market arabası ile alışveriş yaparken de benzer şeyler yaparken yakaladım. Aman tanrım o insanlara dönüştüm galiba.
1-2 müze gezdim, içeri şehirde yürüdüm iki gözüm kadar eminim sen yoktun. Anlatacak çok fazla şey birikti...
Ve en önemlisine gelirsek eğer;

Sonra bir sabah 6'ya doğru uyandım, uyanınca ilk yaptığım şey elimi soldaki sehpanın üzerine atıp mobil device almak, o da nesi, sersemliğim 5-6 sn. sürdü, ice age'de scratch'in meşe palamudunu gördüğü an vardır ya böyle hareler, ışık hüzmesi alttan org sesi gelir, hah aynen öyle. 

Hallelujah!!!!!!!!
Fazıl Oral beni twitterdan takip etti!!!! End of story, bu yıl çok güzel bir yıldı, 2015 daha da güzel olacak.

K2'den sevgiler.

Always yours,

Coco Maya de Medina

Yazının fon müziği: Fergie'den sesi açın canım- A little party never killed Nobody

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder