İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Temmuz 2016 Çarşamba

İçinden İK Geçen Kitaplar




İyi haber: 13 gün geçti ve yeni kitap almadım, bu hafta 2 kitap bitirdim.
Coconut Kalesi'nden notlar ve Adiloş Bebe'nin ninnisi.


Birisi "Kişisel Kütüphanesini/ Kitaplığını sosyal medya hesaplarında paylaşan insan en asil duygunun İK'cısıdır." demiş gibi bir gün. Hatırlayın, izleklerden biri kitap önerisi istemişti, geçen yıl da başka biri istemişti so işte geldim buradayım.
Her gün bir kitap tandanslı fotolarımı instagram'da bulabilirsiniz. Onun ötesinde işe alım, ik, görüşme, yetenek yönetimi ile ilgili bana ilham vermiş kitaplardan bir kaçı şu fotoda. En beğendim en tepede en eski ve en tırt olanlar en aşağıda, sorry.




Çocuklar komik olmayın, bazı kitapları kendime saklıyorum tabii ki. İyi okumalar.
En alttaki ikisi dışındakiler gayet okunabilir, Jack Welch ve sonrası benim için başucu eseri.

Okumayan toplumların kalbe giden damarlarından biri %90 tıkalı ve acilen anjiyoya girmesi gerekli gibidir. Cahil cahil konuşmayın.

Sevgilisi hediye diye normal kitap yerine kindle almış kahramanınız,

Coco

Yazının fon müziği: Love don't love me  şubap dübap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder