İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

19 Haziran 2020 Cuma

Tokalaşmak Yerine Yapılabilecekler

-Karşılaştığın kişinin dilini boğazına sokmak mı? No!!!!!!

Merhaba Weirdos,
Long time no see. 

Boğazımıza kadar pandemiye battığımız bu yılın hiç yaşanmamış olmasını dilerdik. Evet. 
Yeni gerçeğiniz, normaliniz, anormaliniz umarım iyi gidiyordur. 

Sosyal kelebeklerin, yan bahçedeki karikatür komşunun, ofise dönen beyaz yakalının eline selamlar olsun. 
Hijyenik nedenlerden dolayı kart oyunları oynamadığımı söyledim Tarçın'a online toplantımızda, nasıl dedi? Çalıştığımız dönemde briç kursuna başlamış, büyük bir keyifle kitaplarını falan okuyordu, aradan yıllar geçti ve benim oyun kağıtlarına dokunmaktan tiksindiğimi öğrendi. Ewwww. Yani hijyen kaygım yeni değil, masamda ya da çantamda mutlaka o iğrenç sıvılardan olurdu, hele ki grip dönemlerinde. 

Şimdi sen ofisinde masken ve gözlüğün ve hatta siperliğinle normal hayatına dönmüş olabilirsin. Ben Mart  2020 itibariyle kimseye dokunmadım, tokalaşmaktan bahsediyorum ve kedinin bana sürtünmesi sayılmaz. 

Bu dönemde tokalaşmak ve sosyalleşmek istemeyenler için birkaç öneri, tokalaşmayalım da öbüşelim mi, hayır, mümkünse uzak durun birbirinizden, entübasyon hikayelerinizi ve kas kaybınızı bilmek istemiyorum. 

  • Vulcanlı selamı verebilirisiniz. Bayılırım. Temas yok. 
  • Baş selamı verebilirsiniz. Şapkanız varsa o da olur, yoksa asestatlı siperliğinize dokunun. 
  • Askeri selam verebilirsiniz, askeri vesayet falan uzak... Onun yerine Şövalye Selamı diyelim. 
  • Biri size yaklaşırken el dezenfektanı veya kolonya uzatabilirsiniz. Araya mesafe koymak iyidir. 
  • Ellerinizi cebinize sokabilirsiniz ve tebessüm, evet the pursaklar move diyoruz bu harekete. 
  • Oh na na na diyerek ayak selamı verebilirsiniz, bir ihtimal de dirsek selamı. Ben yine de hiçbir yerinizin hiç kimseye değmemesi taraftarıyım. 
  • Kendi kendinize "hi 5" yapabilirsiniz. 
  • Elinize telefon ya da dosya alıp, "corona, corona!" diyebilirsiniz, bu da karşıdakini püskürtmek için iyi bir yöntem. 
  • 2 metre uzaktan air kiss yapabilirsiniz, sosyete öpüşü, mmmyeh. 





Neyse ben gider, malum birazdan aşk-ı memnu başlayacak, bihter'in gözünün önünde birbirlerini seviyorlar falan. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder