İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

1 Ekim 2014 Çarşamba

Bir İşyerinde Yaşanabilecek En Dumur olaylar





07:20 plazanın girişine doğru ilerliyorum, uykum var, yığılsam 2 gün kalkmadan göğü seyredebilirim, A Kapısı'da geçiyorum, b girişi, c çıkışı falan filan şirketlerin faaliyet alanlarına ya da  sosyal sorumluluk projelerine göre toplantı odası ismi belirlemelerine bayılıyorum. -2'ye inip kurutulmuş domates ve mozarellalı sandviç ve portakal suyumu alıp 28.kata çıkıyorum, toplantı odası boş, kafamı dinlemem ve güne hazırlanmam gerek kulaklığı takıp 8:30'a kadar müzik dinleyip gündemi tarıyorum.
Ekşi'de gezinirken yukarıdaki başlık gözüme takılıyor, entryleri okuyorum, nays. Sonra düşünüyorum, dönem dönem blogda paylaştım hikayelerin içinde ama bir sallayalım kafamı ve bakayım neler çıkar, kurgu benin arkadaşları, arkadaşlarının arkadaşlarının başına neler gelmişti... Ondan kolay ne var, buyrun hacı, plaza köleleri, aile şirketi minyonları, çapsız beyaz yaka yöneticinin alt çalışanlarının başına gelenler, dumur sayılabilecek olaylar;

Aday mülakata silahla geldi.
Mülakatı bıraktı sevgilisi ile konuştu, çıktık biz.




  1. Ne bileyim üretim yanlışları, lojistik yanlışlıklar...
  2. Aday mülakata kocası ile geldi(anne, baba, kardeş vb.).
  3. Çalışma arkadaşının annesi Plaza'ya geldi ve ofise kadar girdi, tek tek hepimiz ile tanıştı.
  4. Aday görüşmeciyi yanaklarından öptü.
  5. Adamın biri toplantıda kendini okşadı ve boşaldı, sonra izninizle deyip odayı terketti, sırıtıyordu.
  6. Ekip halleri, masada makyaj yapma ve sandalyede bacaklara sürülen krem, sonra erkek kökenli çalışanlar yasın çok zor durumda kalıyor geyikleri...
  7. Bayan kökenli bir çalışanın çıtçıtlı bodysini unutması ve tuvaletten o muhteşem sarkar görüntü ile çıkıp ofise doğru yol alması(neden aynaya bakmalıyız).
  8. Yine arkadan tuvalet kağıdı sarkması, eteğin sıkışması falan.
  9. GM'nin topluluk için gönderilen new commer mailine cevaben reply to all yapıp "bu alımlardan benim niye haberim yok?" demesi, shit.
  10. Sponsor olunan takımın maçı için bilet çekilişi mailinin gelmesi ve ördek çalışanlardan birinin "hayatım gidelim mi?" mailini tüm topluluğa atması ve gm'nin reply to all'la geri dönüp, "hayatım ben gelemiyorum" demesi, o seviyede bırışşş.
  11. Aday ile mülakat yapar iken yandaki yöneticinin telefonda cıbıl karı-kız fotolarına bakması ve adayın bunu farketmesi.
  12. Yöneticinin Amsterdam'dan hediye gelen penis şeklindeki ruju göstermesi ve o arada adayın odaya dalması, ördeklik...
  13. Kedisini kaybeden ofis arkadaşının 2 gün aralıksız ağlaması ve hastaneye kaldırılması.
  14. Adayın şirket çalışanını dövmesi(aday kılığında gelip erkek arkadaşının eski sevgilisini dövmesi aslında).
  15. Hırsızlık olayları.
  16. Adayın tirad atması.
  17. Her türlü basılma, yiyişirken, arşivde halvetteyken, falan filan.
  18. El öpen aday.
  19. Sunum sırasında açılan Pop-up mesaj/mail/+onsekiz siteler...
  20. Geğirme, kaşınma, burun karıştırma, hapşurma ve kapı mendil olmaması...
  21. Adayın ismini ve cinsiyetini karıştırma hanım/bey durumları, hanımım ben açıklaması(bak bu durum için Hr dergi mail imzalarında bender sembolü kullanıyor bence çok tatlı bir uygulama, Hakan hanım, Ülker Bey...).
  22. Sandalyenin kırılması ve her türlü düşme, apronda uçaksız uçma.
  23. Akşam mesaiye kaldığında konferans salonunda büyük patronların mevlid okuttuğunu görme.
  24. Cinayet, insanların ölmesi falan.
  25. Tuvalet faciaları, anlattım geçen, nereye SIÇACAKLAR??
  26. Wi-fi faturasının ödenmemesi ve tüm Plaza'da bağlantı olmaması.
  27. Aynı ekipte çalıştığın peer dallamanın linkedinde kendini takım lideri yapması ve var sen bir şey anlamamak.
  28. X pozisyonu yerine davet edilen adayın yerine kardeşinin gelmesi.
  29. Şöförün seni yanlış havaalanından almaya gelmesi.
  30. Wc'ye gitme sürelerinin ölçülmesi.
  31. Şirketin iş ortağı hukuk firması için asistan arama ama sen var danışmanlık şirketi olmamak.
  32. Direktörün doğum gününde, sevgilisinin ofise yatak temalı pasta göndermesi, içerik uygunsuzluğu.
  33. Adayın ölmesi.




Evet, şimdilik bunlar.

Uğursuz kahramanınız, 

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder