İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Ekim 2018 Salı

Anlam Arayışı, İnsanın

Şarap&Peynir gecesindeyiz, biraz toparladım ve tavuskuşu mode on, sadece görüntü olarak değil, servisler kaşıklar, Alfie şarapları almaya gitti, konuklar ağır, 1991'den beri tanışıyoruz #sororitymodeon ve de #sisterhood

Metaforlu şarkıların en iyisi mesela Zülfü Livaneli'nin Gözlerin şarkısıdır, haydi bu yazının da fon müziği olsun. 

In vino veritas


Değerler ruhun parmak izleridir derler değerlerimizle, farklılıklarımızla kucaklıyoruz birbirimizi bu gece konuşacak çok konu birikti ve zaman yine yetmeyecek... 

News: İkizlerden biri kendisinden 8 yaş küçük bir erkek bireye aşık olmuş, aşırı seviniyoruz, babası ünlü bir oyuncu olan Simya ise kocasını hala aldatmaya devam ediyor, Bengi boob job olayına girmiş...

Başımıza acayip saçma şeyler geldi son dönemde bir yandan onu konuşurken yine 4 kişi 11 meslek ve bakış açısı ile ne yapabilirizi konuşuyoruz. Ben en iyi ne yaparım oyunu oynuyoruz. Çıka çıka benden insanları iyi dinlerim çıkıyor, Izy'e göre iyi konuşturursun. Ok kabul ediyorum. Karmaşık bir hayatım olmadı, çok çok zorlanmadım, büyük savaşlar vermedim, ayrıca vermek zorunda da değilim, hepimizin aynı yoldan geçmesi saçma olurdu. Ama yine de anlamaya çalışıyorum, insan sahip oldukları nedeni ile yargılanmamalı, yakın bir arkadaşımızın enteresan bir öfkesi var, hayatın ona hiç adil olmadığına dair, ok, bunu nasıl kolaylaştırabiliriz diye düşünüyoruz. 
O değil, biz düşünüyoruz, çünkü o bu konuya o kadar saplanıp kalmış durumdaki sürekli bir kurban hallerde, patinaj çekiyor, alternatif yol ne olabilir acaba? Sabırlı olmaya çalışıyorum, masadaki 4'lü tam bir çözüm grubu masada olmayan 5.yi mutlu etmek istiyoruz, isterse dönüşsün, isterse reiki enerjisi alsın, masaja gidebilir, isterse ben koçluk yapayım, isterse gelsin evlerden birinde kalsın, büyük bir kütüphane var oradan faydalanabilir, Monako bu ne ya, sabrım tükeniyor. Sonuca hızlı gidilmesini seviyorum ama herkes olayları aynı zaman aralığında proses edemiyor(n'aber plaza gülü bu sana). 

Sonuç: Herkesi kurtaramazsın.

Müzik olarak 70'ler konseptini açmıştım, biliyorsunuz ben 60-70-80'leri oldukça severim. Ve bir şarkı  geliyor, so Sezen Aksu'nun da eski dönemlerini severim o nedenle konserlerine gitmiyorum siz şok. Elbette yeteneğinin yadsınamaz boyutta olduğunu söylemek bir görev. Şarkı cuk oturuyor, Sızı, ne arıyoruz, ne oluyor yeaaaa falan derken kendi hayatımdan minik kesitler izliyorum gibi geliyor. Her şeyi bilmek sıkıcı olurdu sanki. Belki geçmiş hayatımda olmuştur who knows, aklınız başınıza gelsin diye sizi şarkının sözlerini içselleştirmeye davet ediyorum. 

Sızım sızım sızlar içim
Gözümde akmayan yaşlar
İçimde yıllardan kalma birikim
Bilmem ne zaman patlar
Bilirim sonu var bunun
Bilirim sonu gelir her sorunun
Bilirim sonu var bunun
Çaresi bulunur bilirim her sorunun
Hiç aç susuz yaşamadım ki
Hiç parasız pulsuz kalmadım ki
Hiç aşksız sevgisiz olmadım ki
Neden neye kime bu özlem
Hiç aç susuz yaşamadım ki
Hiç parasız pulsuz kalmadım ki
Hiç aşksız sevgisiz olmadım ki
Neden neye kime bu özlem?


Masa dalgalanıyor, lisans zamanı geliyor aklıma, yıllık hazırlanıyor, popüler kızlar arasında çekişme var hangi fotoğraflar kim kime ne yazmış, editörlerin elinden geçiyor. 20'li yaşların ilk dönemi çok gerzek, hormonlara da kafam girsin, notlarımı vermediğim salağın biri yazmıştı bir ekmeği bölüştük, parasız kaldık, zart zurt felaket bir Ankara öğleden sonrası pembe dizi modu... Okuyorum ve anlamsız şekilde bu ne ya diyorum sanırım yıllar sonra aklıma gelmesinin bir nedeni var. Bazı şeyler değişmiyor. Ve tekrar yukarıdaki sözlere bakıyoruz siz isterseniz göğe bakın, şarkı fena değil. Anlamını bulan çıksın site kasıyor. Sabaha yürüyüşe gideceğim, koruda buluşalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder