İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

17 Temmuz 2014 Perşembe

Toplanın Üst Düzey Yönetici Yapıyoruz Bugün

Üst Düzey Yönetici olmak için gerekenler(yazı ciddiyetten uzak yazılmıştır)

1-Boş bir üst düzey yönetici koltuğu
2-Göt
3-Vizyon
4-İlişki yönetimi becerisi
5-Mojo
6-Akıl, fikir, zeka
7-Risk alabilme, sorumluluk falan
8-Durumsallık, nabza göre şerbeting
9-Koçing, Mentoring bazı bazı monitoring
10-Uzaklara bakma jesti ve mimiği, böyle omuzlar üzerinden
11-Stratejik düşünme
12-TERS köşe soru sorabilme kabiliyeti
13-EGO kadınlar için Eda(edalılık falan) böyle minnoş minnoş
14-Liderlik vasfı falan
15-Ay durun erkekler için askerlik yapılmış da olsun
16-Yönetişim becerisi yönetsellik, yöneticilik
17-İlk işine müdür olarak başlamak avantaj(şaka şaka)
18-Halk, kilim falan hediye edebilme(vali vardı hani onun üzerinden kamuya da dokundum bakın)
19-Kadınlar için güzel meme(camooonnnn), erkekler için Domenico Dolce'nin bile beğeneceği harika bir ass
18- Mühendis bile falan olsanız dandik bir MBA
19-SWOT analizi bir de excel bilgisi must
20-İki isimli iki soyisimli ol ve bunların hepsini kullan, ona göre sosyal medya hesabı aç(üst düzey yönetici sosyal medya hesabı kullanımını ve vay cen'in bununla imtihanını sonra anlatacağım)
21-İkna kabiliyeti demiş miydim?
22-Güzel bahaneler üretme ve kariyerin erken dönemlerinde salağa yatma(ooo beybe bunu çok güzel yaparım)

Şimdi git ve bu 22'sini almadan gelme eve, chop chop!





Çünkü herkes bana aşık.

 Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince pamuk şekersiniz diyen kahramanınız,

Coco

5 yorum:

  1. Bayan Coco, size Mr.President-Coco Jambo sarkisini armagan etmek istiyorum, fyi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok harika bir şarkı, pek severim, well done Metin Bey

      Sil
  2. Teşekkür etmesen iyiydi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kibar insanlar aldıkları eğitim gereğiiiiiiii.....
      :)

      Sil
  3. Coco jambo, blogdaki yazılarınızı okurken aklıma gelen ve bir zamanlar ( 1997-1998 ) çok sık dinlediğim eski bir şarkıdır, dalga geçmek amacıyla armağan etmedim ya da dalga geçmek amacıyla yorum yazmamıştım...

    YanıtlaSil