İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Nisan 2014 Pazar

Günaydın sevgilim






Evet evet #selfie ilgiye ve sevgiye ihtiyacı olan bünyelere ilaç gibi gelen akım. #yalnızsınız 
All vulnerable haller içerisinde olan kahramanımızın bile ilgiye ihtiyacı var, Anthony Edward Stark'ın bile. Hey Tony, seni anlıyorum ve atomlarıma ayrılıyorum. 

Çok güzel bir pazar diliyorum, pazartesiniz korkunç geçsin.



Uyandım just an ordinary hero kahvaltımı yaptım, bahçede kuş sesleri eşliğinde ve güneş ışıkları altında biraz da klasik müzik falan ortam hazır kapak yazısı yazıyorum :) gördüğünüz gibi yine kültürden yıkılıyor dünyam.

Harikulade bir masaja ihtiyacım var, bir de hamağa really. Biraz güneşleneyim yine şahane bir hafta beni bekliyor.



Yine bir pazar sabahı Maşukiye, Trilye, Fethiye, Napoli'ye götürülmeyen küçükken kazana düşen kahramanınız,

Coco













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder